Vraag

Merk onderbroek voor de boys en voor de meiden


  • Anonymous
  • 0 reacties
Wat voor merk ondebroeken draag jullie

Ik zelf calvin klein

Voor de boys wat voor merk boxer

Voor de meiden wat voor merk boxer / string
Wat draag je het liefts
En je cup maat

Vast bedankt

22 reacties

Hi jellejelle,

Twin en ik hebben samen een kast vol kleren en dus ook ondergoed. We dragen meestal strakke boxers. We hebben veel verschillende merken, omdat we die soms cadeau krijgen bij een fotoshoot. Ons favo merk is Freegun, das lekkere gladde stof en ze hebben mooie vrolijke plaatjes met veel kleurtjes. Beetje soort stripverhaal enzo. Niet veel jongens uit onze klas hebben die, omdat je ze hier niet overal kunt kopen. Wij kopen ze vaak in Frankrijk of online. Verder hebben we No-Publik, Paul Frank (met apenkoppen), Jack&Jones, Vingino, Muchachomalo, Björn Borg, Stangata, Calvin Klein, Ziki (van de action), Puma, Brunotti, Eskimo, Tommy Hilfiger, Looney Tunes, Ten Cate, Zoïzo, Blue Ridge, CR7 en nog wat andere

Groetjes,
M&M's
hema of zeeman
Ik ben een jongen en draag meestal Puma onderbroeken ze zien er prima uit en niet te duur want ik heb kleedgeld
Ikzelf draad muchachomalo ondergoed en ben jongen
Gewoon witte van de Zeeman
Ik draag alleen hema en zeeman onderbroeken
ik ben een meisje en draag meestal heel standaard van de hema of zeeman
Strakke boxers van L.o.g.g of hema
Reputatie 2
Badge +9
Hugo boss zit altijd wel fijn. En kost niet al te veel.

Gr:Mr. S
Ik draag viginio, die zitten best lekker
Reputatie 1
Badge +1
Ik draag als meisje muchachiomalo's omdat die lekker zitten ookal zijn die voor jongens
Ik draaag meestal kappa, puma of ralph lauren
Ik draag merkloze slipjes, en beha’s van Hunkemöller

Ik draag On That Ass (heb je nu ook in kindermaten

Badge

Hey, 

Ik heb liever gewoon slipjes in plaats van boxer of strings. En het is meestal gewoon van h&m ofzo ma af en toe ook van women sedert. Mijn cup maat is 85B

Reputatie 1
Badge +1

Ik ben een meisje van 13 en mijn moeder koopt nog mijn onderbroekjes, via een internet webshop. Ik heb nog net kindermaatje en de meeste van mijn broekjes zijn effen wit, ik heb wel enkele met bloemetjes en ze zitten fijn.

Beha heb ik nu ook, die halen we bij een winkel in de stad of via de webshop, en ook wit.

 

Ben je weer op de hoogte, he.

Ik ben een meid van 17 en ik draag meestal ondergoed van calvin klein en Hunkemöller. Mijn bh’s zijn ook van deze merken, verder heb ik 1 Victoria secret bh

Reputatie 1
Badge +2

Ik ben 14 en heb bh's en strings van Hunkemöller H&M en HEMA 

Reputatie 1
Badge +1

Ben jongen 14 en draag calvin klein boxers

Van de HEMA

Gr monkeygirl💋🍩

Reputatie 2
Badge +1

Ben een meisje en ik draag strings van de Hunkemöller en van Victoria Secret met als mn bh cup maat B80

Reputatie 4
Badge +2

Ik heb strings en bhs van hunkemöller. Cupmaat is 75A

Reageer