Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18
Vraag

Mensen ervaring met groepseks of trio/kwartet?

• 7 december 2015
  • 2 reacties
  • 3305 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hey,

Zijn er hier jongens/meisjes die wel eens met een grotere groep seks gehad hebben? Lijkt me namelijk best wel geil!!
En hoe deden jullie dat? Steeds afwisselen? En waar klaarkomen (mond/gezicht/borsten)??

Heb met een groepje meiden en jongens keer er overgehad om dit te doen. Wil graag weten of dr iemand is die hier ervaring meeheeft

Alvast bedankt

2 reacties

Ik heb geen ervaring maar ik denk dat als je dat gaat doen dat et allemaal vanzelf gaat. Dat voel je wel aan
ik heb een keer een trio gehad. dat ging volledig ongepland. ik en mijn vriend gingen naar een goede vriend avn ons die we al een jaar niet hadden gezien. toen we daar aankwamen bleek dat het al 2 maanden uit was met zijn vriendin. ik had onbewust een hempje aan met inkijk en die jongen vroeg telkens of ik dat express had gedaan. dus ik zo van nee maar ik vind het een leuk hempje dus ik draag 'm. toen we gingen slapen lagen mijn vriend en ik op een luchtbed en toen hadden we ineens een gesprek et z'n drieen over hoe groot mijn borsten zijn. dus die jongen vond dat ze kleiner waren dan die van zijn ex en hij zei dat hij er de volgende dag wel beter naar zou kijken. dus ik zei dan kan je beter nu in het donker voelen want dan is het voor mij minder ongemakkelijk. dus die jongen deed dat. toen zei hij dat ze idd kleiner waren en draaide hij zich om. dus ik ging overdreven knuffelen met mijn vriend en mijn vriend uitdagen en die jongen zei hoor ik het wel van jullie als julllie wat doen? dus wij lachend ja hoor. toen zei de jongen dat hij jaloers was dat wij warm lagen samen en toen zei ik dan kom je toch bij ons liggen? toen zei diejongen een 2pers bed met een normaal matras ligt beter dan een luchtbed dus wij kropen bij hem op bed en toen gebeurde het.

ik denk dat je het eigenlijk nooit meot plannen maar gewoon moetgaan logeren en zien hoe het afloopt. die nacht is die jongen niet klaar gekomen en mijn vriend in me entoen kwam ik ook klaar.

Reageer