Vraag

Mensen denken dat ik...

  • 24 June 2018
  • 9 reacties
  • 505 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hz zeggen mensen dat ik lesbi?
Of dat ik transgender ben?

Ja ik ben misschien een meid die niet om mijn uiterlijk geeft.
Nooit meiden progamma's heb gekeken alleen pokemon dino film etc.
Ook als ik barbie popen kreeg rukte ik de kop er altijd van af. En speelde ik met mijn broers speelgoed.

Dat hoeft dan toch niet te beteken dat ik stransgender of lesbi ben?

Groetjes bella?

9 reacties

Nee,
Alleen jijzelf kan zoiets over jezelf vinden/zeggen.
Laat ze lekker kwekken!
Groetjes
Heyy!!

Ik heb zo'n beetje hetzelfde meegemaakt.... vroeger speelde ik ook alleen maar met poppen en verkleede ik me de hele dag door. Ik was nooit echt een jongens-jongen en ben dit nu nog steeds niet hoor; ik heb bijvoorbeeld nog nooit fortnite gespeeld, of gta of andere schiet games, ik heb geen Playstation of Xbox ofzo, en dat wil ik ook helemaal niet! Een paar maanden geleden zeiden een paar meiden tegen mij dat ik gay ben... Toen deed het me niet heel veel, maar nu ik heel erg aan het twijfelen ben over mijn geaardheid, vind ik het wel vervelend...

Wat ik wil zeggen is dat ik het echt heel kinderachtig vind dat mensen dit over jou zeggen... Waarom leven we in een wereld waarin iedereen en label krijgt!?! Waarom kan niemand gewoon zichzelf zijn?? Je bent wie je bent en daar kan niemand iets aan doen!! Trek het je niet aan!!
Hoiii gekkeboy-05

Ik ben ook echt zoon meid die jongens kleding koopt en s'ochten zomaar iets uit de kast pakt.

Mensen kunnen niet bepalen wie of wat je bent. Maar je gaat daar gwn zo erg over na denken... ik heb ook heel vaak gehad dat leerkrachten en familie leden. Vrienden oke dat kan nog. Nou als opa of oma of als leerkracht het nou te gaan vragen gaat te ver.

Groetjes bella ?
" als leerkracht het nou te gaan vragen gaat te ver."
Het zwaard snijdt aan twee kanten.
Enerzijds is het begrijpelijk dat je niet wilt dat zij ernaar vragen.
Anderzijds zijn er ook vele mensen die het juist vervelend vinden als men zonder het te vragen een gok erover doet.
Dan is het logisch dat een docent erna vraagt.
Vroeger speelde ik alleen met meisjesspeelgoed en had ik niet veel jongensvrienden, toen ik in de puberteit kwam veranderde dat maar heb nogsteeds kleine gaytrekjes maar niemand zegt r wat over.
Je kan als je met jongens speelgoedspeeld of je doet andere dingen met het speelgoed betekent het noet dat je transgender bent ofzo
Nee mijn zus deed vroeger de barbie poppetjes zn hoofd eraftrekken en in een augurkenpot zetten maar nu ze is 25 jaar oud en ze is letterlijk een barbie pop terwijl ze vroeger niet om haar uiterlijk gaf
Omg dit is zo raar
Ok ik werd dus een soort van gepest vroeger
Met dat ik trans ben enz
Maar dat is dus niet waar
En nu word ik ook weer gepest in de eerste achter mijn rug om

Dat je "piemel" hebt of "vagina" bepaald alleen of je een jongen of een meisje ben

Hoe je je gedraagt is jouw keuze en dat kunnen ze niet van je afpakken ❤
Dat je "piemel" hebt of "vagina" bepaald alleen of je een jongen of een meisje ben
Dus je hebt per se een piemel nodig om een jongen te zijn en een vagina om een meisje te zijn? Ok. Daar ben ik het niet mee eens.

@bellablue
Het slaat inderdaad nergens op dat mensen jou lesbisch en/of transgender noemen omdat jij niet aan het stereotype voldoet. Ik ben zelf ook een meisje die jongenskleding (wat mij betreft is kleding gender neutraal, maar ok) koopt en maar wat van de stapel pakt (wat mij betreft is dat niet een typisch jongens dingetje). Ook speelgoed e.d. zijn wat mij betreft niet gender gebonden.

Probeer je er niks van aan te trekken en wees gewoon lekker zoals jij wilt zijn :)

Gr. Pin

Reageer