Vraag

meisjeskleding als jongen

  • 6 August 2019
  • 5 reacties
  • 512 Bekeken

Badge
Hoi ik ben jongen en ik raak opgewonden van meisjeskleding als ik ze zie wil ik het heel graag aan doen betekent dit dat ik homo of trans ben of gewoon hetero kan iemand me daarmee helpen alvast bedankt

5 reacties

Hoi!

Nee hoor dat hoeft niet meteen te betekenen hoor, je kan die kleding ook gewoon heel erg leuk vinden, Het kan natuurlijk ook altijd aan je leeftijd liggen, misschien wil je wel eens experimenteren met meisjeskleding? Ik vond het vroeger ook leuker om jongens kleding te dragen, omdat ik dat nou eenmaal stoerder en leuker vond. Alles is mogelijk en als jij meisjes kleding aan wilt doen dan kan je dat toch gewoon doen?

Groetjes,

Britt

Ik ben een jongen van 13. Ik vind het zelf fijn om panty's te dragen, maar ik wil graag een meiden sportlegging kopen. Ik durf het alleen niet zo goed. Heeft iemand tips?

Je moet gewoon doen wat je moet doen. Toen ik n paar jaar jonger was droeg ik ook wel een graag een rok of jurk, ik vond het best wel geil…  Zelf ben ik biseksueel, maar het maakt totaal niet uit of je eens een rok ofzoiets aan doet. Je kan experimenteren met vrouwenkleren, geen probleem, perfect normaal...

Badge

Yo, voor mijn standaards is dit best apart. Maar ik denk gewoon dat je een hobby hebt. Als je gay bent dan krijg je een stijve van gasten. Als je dat niet krijgt dan ben je hetero en wel ben je homo. Trans is als je je identificeert ald meisje. Niet als eentje kleed.

Natuurlijk is seksualisme iets complexer maar ik vat t rven samen

Badge +1

Hoi, 

dit betekent qua seksualiteit helemaal niks

 

verder vooral geen zorgen over maken, ben zelf bi en heb zelf vaak lingerie aangehad vroeger omdat ik dat toen geil vond. Bij mij is het vanzelf overgegaan 3 jaar geleden 

Reageer