Meisjeskleding als Jongen

  • 5 February 2018
  • 9 reacties
  • 501 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo iedereen!! Melissa hier (Ik heb een naam bedacht!) 🙂
Ik heb een vraag over meisjes kleding, Ik ben dus een Jongen van 14, en wil graag meisjeskleding... Weet iemand hoe ik hier het best aan kan komen? En hoe ik dit het best kan verstoppen? Want ik wil dit het liefst voor mezelf houden! Voor de meiden: Ook nog leuke tips?? (Panty's, Bh's, Rokjes, Jurkjes, Etc.)
Super veel dank allemaal!!
XxX Melissa! (Itjuhh)

9 reacties

Ik zou gewoon naar de primark ofz gaan, zijn wel veel mensen maar dan valt t minder op. Bij de primark of zeeman kan je ook bh’s in kleinere maten kopen maar ik weet niet welke maat je wilt natuurlijk. Panty’s enz kan je eig allemaal wel bij de primark kopen
Hoii! Wij hebben hier geen primark in de buurt, wel een zeeman... Ik ben op zoek naar iets straks, maar ben bang dat ik bekenden tegen kom of mensen die me raar aan gaan kijken...
Kan je niet naar een winkel die iets verder bij je vandaan is maar waar je wel fietsend naar toe kan? Of vermom jeeen beetje, doe andere kleding aan dan normaal etc
Ik zal het proberen, bedankt voor je hulp, als iemand nog andere tips heeft zijn die welkom!
gewoon dragen
houd het prive als je dat zelf wil
het gaat erom wat jij leuk vind en niet wat anderen leuk vinden
gwn doen
groetjes

---wees jezelf er zijn all andere genoeg---
Heey “melissa”.... ik heb zelf ervaring met dit onderwerp en wat ik je als advies kan meegeven is als volgt: ga naar de zeeman want daar is het niet heel druk ( tenzij je naar Den Haag gaat ofzo) en ga gewoon beetje rond snuffelen.... de cassiere heeft me nog nooit raar aangekeken toen ik meerdere keren met meisjeskleding langs kwam
kringloopwinkels. also, ik werk aan de kassa in een kledingwinkel, en geloof me, als je aan komt zetten met een bh of een jurk als jongen, boeit het ons echt niet. wij willen gewoon naar huis en ons salaris 🙂. en als iemand je toch iets erover vraagt, zeg dan dat het voor je vriendin is. x
ben een keer beetje vermomd iets kleding gaan zoeken maar dat is geen aanrader
Hii, je kan ook zeggen dat he voor je zusjes verjaardag wat moet halen, of dat het voor een verkleed feest is, en als je vrienden tegen komt die weten dat dat leugens zijn kan je ook nog zeggen dat het voor een feest is van een internet vriend.

Reageer