Beantwoord

Meisjes wat trekt jullie aan bij jongens

  • 27 December 2019
  • 19 reacties
  • 4360 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo meisjes. Ik vroeg mij af hé wat jullie het meest aantrekkelijk vinden bij een jongen

icon

Beste antwoord door Anonymous 27 December 2019, 18:58

Bekijk origineel

19 reacties

Ik vind het aantrekkelijk als iemand niet stoer probeert te doen, maar juist een beetje zacht en lief is.

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon

Aahh dankjewel voor de goede tip ! :)

Reputatie 3
Badge +1

Ik vind het het meest aantrekkelijk aan het uiterlijk het haar en aan het innerlijk als die echt naar de luistert en niet op z'n telefoon zit als je wat verteld

Reputatie 7
Badge +19

Ik vind het gezicht en de ogen aantrekkelijk en het innerlijk

Badge

(Onnodige quotes verwijderd)

Als jongens luisteren naar wat je zegt en lachen. Of als een jongen uit zichzelf doorvraagt.

Reputatie 2
Badge

(Onnodige quotes verwijderd)

een jongen zich zelf durft te zijn en dat hij ook echt moeite in je stop niet gw  wachten tot dat jij iets doen 

 

en  dit is niks tegen mensen die dit doen  

als een jongen je een hoodi geeft met zijn luchtje love it <3

 

xxx mettie

Als iemand echt heel lief is en je accepteert zoals je bent is dat voor mij genoeg.

 

Het liefst wel iemand die niet aandacht zoekt de hele dag en stoer doet.

Maar als iemand ook heel lief is boeit het uiterlijk me niet veel meer.

Badge

Hun vriendin

 

Het haar en hun kledingstyle

Qua innerlijk: dat ik met hem kan lachen,  dat hij me op mijn nummer kan zetten,  en geen meeloper. 

Qua uiterlijk ( maar dit zijn geen vereisten), donker haar,  groter dan ik ben,  casual kledingstijl

Reputatie 4
Badge +1

wel de meeste jongens willen stoer doen maar ik vindt een zachte schattige jongen leuk. Wel met wat humor en lief en mensen laten lachen maar zelf ook veel lachen

Reputatie 3
Badge +1

Als een jongen slim is en grappig, maar wel aardig en zacht is. En zeker niet gemeen voor dieren.

Hey Hey, ik heb zelf een vriend, mr vind t aantrekkelijk als ie wel gw een beetje een Okey uiterlijk heeft, een heel lief innerlijk, wel beetje jaloers en ook open. 

Reputatie 4
Badge +1
  1. De intelligentie moet ongeveer hetzelfde zijn.
  2. Hij moet zichzelf zijn en niet stoer proberen te doen.
  3. Aardig zijn.
  4. De stem moet fijn zijn.
  5. Hij moet open zijn.
  6. Hij moet ook grappig zijn.
  7. Humor hebben!
  8. Groter dan ik ben.
  9. Ouder dan ik ben. 
  10. Hij moet me accepteren.
  11. Hij moet ook echt luisteren als je hem iets verteld.
  12. Ik moet echt verliefd op hem zijn.
  13. Hij moet vaak lachen.
  14. Hij moet rustig zijn.
  15. Hij moet niet irritant doen.

 Als je daar 9 van hebt, wil ik wel ja zeggen als je me vraagt.

Als hij slim is lawdd

Heyy, 

Ik ben nu zelf echt wel geen expert en ik weet ni of dit bij alle meisjes zo is ma kapsel verandert echt veel! Probeer ook wa buikspieren te kweken misschien en de kledingstijl is voor mij ook echt wel ongeveer het belangrijkste! Baggy jeans en trui enz! En qua innerlijk zou k zeggen doe aub ni stoer, durf signs te geve want anders gaat er nooit iets van komen, je moet er wel wa mee praten, en je kunt mss subtiele complimenten geven of wa liever doen en meer lachen met haar als met andere meisjes! En oogcontact is al een goed begin!😉 Meisjes, laat aub weten of jullie dit ook vinden!

 

Xx anoniemmm

Badge

Qua uiterlijk gaat het me heel erg om de ogen, veel zeggen dat uiterlijk niet belangrijk is maar het moet je wel aantrekken zeg maar

Innerlijk hou ik van beleefde, lieve jongens die graag je hand vast houden, deuren voor je open doen en bloemen voor je kopen :) dan is het ook nog ideaal als hij een beetje jaloers is en dat uit in bed ;)

Reputatie 2
Badge

Zelf als een meisje vind ik een jongen leuk als hij aardig doet, schattig eruit ziet, ook gewoon beleefd, maar soms wel kattenkwaad

Badge

Hij moet lekker ruiken

goeie hygiëne 

zijn haar moet leuk zijn

niet stoer doen maar lief zijn

niet achter het slechte gedraag van zijn vrienden aanlopen

niet een wanneer driller zijn 

 

xxx

 

 

 

 

Reageer