Vraag

Meisjes poenie scheetje laten

  • 21 March 2023
  • 7 reacties
  • 470 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Zijn er nog meisjes die door gevingerd te worden of bij seks , poenie scheetje laten ?


7 reacties

Nee dit heeft elk meisje dat komt omdat er lucht in komt

@friekendel09 niet iedereen hoor, heb dit echt nog nooit gehad met vingeren… 

Tik Tak Ik lees als er lucht in de kutte komt dat de kas groot is dat een meisjes kut scheetje kan laten Dus er kan het alle meisjes het is over komt En is er niks bijzonders aan Ik zou  mijn vriendin het toch kunnen zeggen En ik hoop dat ze haar minder geremd voelt om samen dingen te doen Die ze ook wel leuk vond maar niet wil

Tik Tak Ik lees als er lucht in de kutte komt dat de kas groot is dat een meisjes kut scheetje kan laten Dus er kan het alle meisjes het is over komt En is er niks bijzonders aan Ik zou  mijn vriendin het toch kunnen zeggen En ik hoop dat ze haar minder geremd voelt om samen dingen te doen Die ze ook wel leuk vond maar niet wil

Als er niks bijzonders aan is, hoe je je ook niet druk te maken toch? Je vraag was of er anderen waren die hier ook last van hadden, en ik reageerde met nee. Maar @friekendel09 zegt dat iedereen het heeft, en ik wilde je alleen maar laten weten dat deze info niet helemaal klopt, want ik heb het dus helemaal niet.

Dankjewel friekendel09 Ik hoop dat mijn vriendin nu zal begrijpen dat het normaal is. En ze haar er niet om hoef te schamen als het gebeurd . En minder geremd is bij het vrijen

Dankjewel friekendel09 Ik hoop dat mijn vriendin nu zal begrijpen dat het normaal is. En ze haar er niet om hoef te schamen als het gebeurd . En minder geremd is bij het vrijen

Echt niet iedereen heeft het hoor, zie mijn eerdere reactie.

Is mijn vriendin echt zo bijzonder Zijn er geen meisjes die door sex of vingeren vagina scheetje laten

Reageer