Vraag

Meisjes in de klas met borsten

  • 20 March 2019
  • 8 reacties
  • 2227 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey all,
ik zal er niet omheen draaien, maar er zitten dus een paar meisjes in mijn klas met best wel grote borsten.
Dat vind ik best wel opwindend, maar daardoor krijg ik soms de nijging om ze aan te raken. Dat doe ik natuurlijk niet, maar mijn vraag is nu: hebben jullie dat ook wel eens jongens? (En misschien meisjes ook bij een lichaamsdeel van de jongens)

bye, Je Weet

8 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Ja vooral bij mijn vriendin maar maar ja je moet je in houden of je moet met die gene over seks praten en dan door gaan

Groetjes lorenzo
hey 'je weet'

Ik denk dat elke jongen dat stiekem wel heeft. Ik zelf ook hoor 😉. Alleen zal ik het wel bij gedachten houden en zal ik ze niet echt aanraken, alleen als diegene het wilt.
Ja ik heb dat ook alleen dan gaan me gedachte haar helemaal naakt zien en dan krijg ik een stijve
Reputatie 3
Badge +2

Ik heb dat ook bij jongens als ik ze stijve piemel zie in de klas denk ik van die wil ik pijpen enzo door

Reputatie 4
Badge +5

Yo,

Ik had dit ook met een meisje in de 4e klas.

Ze had nogal grote borsten en ik kreeg de neiging om haar shirt omhoog te trekken en haar borsten te voelen (heb ik niet gedaan)

 

Heey beetje laat maarja

ik ben een meisje van 14 en ik wil echt graag een vriendje om dat mee te doen en  dat hij mij aanraakt enzo en ik heb dat andersom ookk

Hallo Jongen15bi :)

Je mag geen contactgegevens delen op dit forum.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 2
Badge +3

Doe maar niet @Jongen15bi omdat te vragen

Reageer