Vraag

Meisjes die plassen tijdens het masturberen ?

  • 27 January 2023
  • 11 reacties
  • 2238 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

De laatste tijd lijken er meer en meer meisjes te zijn die het net als ik geil vinden om te plassen tijdens het masturberen ik doe dit zelf al van zolang ik mij kan herinneren maar vraag mij of hoe jullie het doen en vooral waar overal ik doe het meestal in bed of zetel en plas dan een beetje in mijn onderbroek terwijl ik masturbeer of plas een beetje op een oude knuffel waar ik dan op rijd hoe en waar doen jullie het of hebben jullie nog leuke tips ?


11 reacties

Ik zou niet in bed of een knuffel doen, lijkt me niet zo handig, in de douche ofzo? Kan de plas meteen wegspoelen. of in bed met een luier onder je? 

Ik ben wel een jongen maar hopelijk heb je hier iets aan

@Anokoter ik plas altijd maar een beetje en meestal in mijn onderbroek zo wordt je bed niet nat en is zo geil om te doen als meisje.

Ja ik heb daar geen verstand van want ben een jongen hahaha. Maar lijkt me wel heeel weinig dan als je zo weinig plast da t nie door je onderbroek heen gaat, en als je toch dan in bed ligt dan word je pyjama / bed toch ook nat, want als de binnenkant van je ondergoed nat is is de buitenkant ook nat lijkt me toch? 

Maar hoe dan ook, als je plassen tijdens het vingeren geil vind, je hebt ook van die wegwerp bed onderleggers die voorkomen dat je matras nat word, of dus luiers oid, miss dat t dan geiler word omdat je meer kan plassen tijdens t vingeren? Nogmaals, idk want ben een jongen maar hoop dat je er iets aan hebt.

Reputatie 4
Badge +3

Ik vindt dit zelf ook heel geil om te doen maar ik doe meestal zonder onderbroek

Ik vindt dit zelf ook heel geil om te doen maar ik doe meestal zonder onderbroek

Waar doe jij het zoal als ik mag vragen ?

Badge

Ik kijk altijd naar geile mensen 

Reputatie 3
Badge +2

ik plas ook maar altijd gewoon zoveel ik kan ik rijd op een kleed of trek een oude onderbroek aan en plas die hellemaal vol echt heel geil

@Anoniem.12 Hoe verberg je dit voor je ouders als je je volledige blaas leeg plast op een kleed ? Lijkt mij ook wel geil maar plas altijd maar kleine beetjes om het te verbergen meestal in mijn onderbroek.

Reputatie 6
Badge +3

ik heb het vandaag voor het eerst geprobeerd en dat ging niet heel goed haha kijk maar eens naar mijn topics en een tip is leg er een handdoek oid onder want ander word de vloer nat (zoals bij mij) maar rijden en tegelijkertijd plassen is wel echt geil en eht lijkt me ook wel geil om te poepen tijdens het rijden maar dat geeft zon zooi

@kaasjegirl Je kan ook gewoon een klein beetje in je onderbroek plassen terwijl je masturbeert of op je vingers is ook super lekker maar op een knuffel is inderdaad nog leuker. Poepen zou ik zeker niet doen tijdens het masturberen want poep bevat in tegenstelling tot plas allerlei bacteriën waar je infecties zoals blaasontsteking en vaginale infecties kan van krijgen als ze in je vagina geraken. Plas is steriel als het het lichaam verlaat en kan totaal geen kwaad  je kan het zelfs perfect als glijmiddel gebruiken.Veel plezier nog met je nieuwe ervaring. 

Ik plas ook altijd kleine beetjes als ik masturbeer het liefste in mijn onderbroek heerlijk om een nat geplaste onderbroek te dragen en dan te masturberen.

Reageer