Vraag

Meisje wil me in bed


Badge
  • Weet de weg
  • 17 reacties
I ben een jongen van 13 en een meisje van 16 wilt me in bed .wat moet ik doen ?

11 reacties

Hey.

er is te veel leeftijd.
ik zou naar haar ouders gaan en naar de politie te gaan.

groetjes annoniempo
Badge
Wil jij?
Dat is de vraag want als je wilt kan je het doen al raad ik aan je bent nog jong ik zal wachten op de ware en nog niet naar bed gaan.
Reputatie 3
Badge
Ik zou haar doen, je weet niet wat je overkomt
Hey,
Officieel is het in Nederland verboden om op jouw leeftijd seks te hebben. Ga naar de politie meld haar daar. Of negeer het. Maar ga niet met haar naar bed want dat kan problemen voor jou veroorzaken.

xx Darlingyou
Wat je moet doen is jouw keuze.
Of jij het wel of niet wil lijkt mij wel het belangrijkste.

@Darlingyou ,
Wettelijk gezien mag hij wel seks hebben.
Je ouders kunnen het nog verbieden, maar het zal niet strafbaar zijn.
Als je jonger dan 12 bent is het wel geheel verboden.
De kwestie dat het gaat over een 16 en een 13 jarige is echter wat lastiger en wordt niet door iedereen gewaardeerd.
@MensPersoon ik heb dit zo gelezen en gehoord maar t zou best kunnen dat jij gelijk hebt
Badge

Ik had haar ontmoet bij kindertinder en ze had allemaal foto's waar ze haar gezicht in haar kap had zitten. Ik denk dat het een pedofiel of zo was. want zij begon een chat met 'hey ik vind jou wel geil'.

Ik wou het gaan melden bij de politie ,

Maar toen ik in die namiddag keek was haar profiel verdwenen ik kon haar niet meer terug vinden.

 

Reputatie 5
Badge +5

Politie is wat overdreven denk ik tenzij ze door blijf dringen enzo

Op een oude fiets moet je het leren.

Reputatie 2
Badge +3

I ben een jongen van 13 en een meisje van 16 wilt me in bed .wat moet ik doen ?

Als jullie het ALLEBEI willen kan het gewoon doe wel veilig maar als iemand niet wil en wordt gedwongen ga naar politie ofzo

Reputatie 2
Badge +1

als je het zelf wil, doe het en als je het niet wil zeg het tegen je ouders of bel de politie

Reageer