Meisje aangerand

  • 30 April 2019
  • 20 reacties
  • 3954 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik zat gisteren doen durf of de waarheid te spelen.
het meisje van 7 kreeg drie dingen om te doen ik zei voor de grap iets sexyweels doen met mij.
ze koos om iets sexyweels te doen met mij zij wilde dat heel graag doen.
wij gingen naar de bosjes ze zij dat ze verliefd op mij was en we gingen zoenen.
de na zij ik zullen we aan de opdracht gaan beginnen.
ze zij doe jij eerst jou broek naar beneden ik zei doe jij maar eerst en de na deed ze dat bij mij. (Mijn geslachts deel ging niet in haar gelsachts deel)
zij vond het leuk.
de na zij ze aan niemand dit door vertellen ik zij dat zij het ook niet moest door vertellen

een dag later

mijn vriend kwam naar me toe en zij wat heb je met mijn zusje gedaan?
ik zij dat ik niks had gedaan.
ik vroeg wie zecht dat hij zecht dat zijn zussjes dat zijden.(kreeg het benoud)

even later

ik fietste weg met mijn vriend en broertje .
de vader riep mijn naam en van mijn broertje.
ik zij wat is er.
de vader zij daar komen wij nog achter.

even later thuis.

de politie belde mijn moeder.
het meisje zij dat ik haar had aanrerand had.
zij word nog verhoord.

laaste deel

ik mag geen contact hebben met hun.
en met mijn vrienden.
die zijn nu boos op mij.

ik ben een norm verdrietig.
en boos.
ik denk zelf aan zelfmoord.

groetjes annoniempo

20 reacties

Hey,

Eerst wil ik je zeggen dat je fout zat en dat je haar had moeten aanspreken toen ze met jou de bosjes in wilde. Dat was niet bepaald verstandig van je. Heel dom, eigenlijk.

Waarschijnlijk vond het meisje het zelf geen aanranding, maar heeft ze wel gewoon het verhaal verteld. Anderen hebben het verhaal waarschijnlijk verdraaid, zoals dat vaak gaat.

De politie kun je erbuiten laten en als dat niet lukt, word je waarschijnlijk naar bureau halt gestuurd waar ze naar je zullen luisteren en je alsnog moet doen wat ik je nu ga aanraden.

Jouw verhaal moet gehoord worden, samen met je excuses; ik neem aan dat je spijt hebt. Je kunt een brief schrijven waarin je alles zo eerlijk mogelijk vanuit jouw perspectief verteld en dat er ook bijzet, dat dit is hoe jij het hebt beleefd. Met je excuses erbij.

Deel je verhaal in ieder geval met je familie en vrienden als je nog met hun kunt praten. Ik hoop dat het gezin van het meisje tolerant is en naar je zal luisteren, al vind ik mezelf dan nog erg naïef, als ik zeg dat mensen nog naar elkaar luisteren.

Wat je in ieder geval niet moet doen is zelfmoord, zo weet niemand je verhaal, behalve wij. Het beste medicijn tegen zelfmoord is dingen doen. Maakt niet uit wat, zolang je maar niet aan zelfmoord denkt.

Je zult geen zware straf krijgen, je bent minderjarig.

Groetjes,
Geen_Naam
heyy anoniempo

een meisje van 7 heeft zelf nog niet echt het besef wat nou eigenlijk seksualiteit is en kan dingen anders ervaren dan jij. Uit het verhaal kan ik halen dat ze het heeft ervaart als aanranding en dat het gezin de politie heeft gebeld. Zelf zal ik bij de verhoring je eigen verhaal uitleggen en vertellen dat zei het geen probleem vond en er geen sprake was van dwang.

Je zegt de denken aan zelfmoord. Zelfmoord is nooit de juiste oplossing geweest voor iemand, ook voor jou niet. Dus doe het alsjeblieft niet. Wil je je zelfmoordgevoelens aan iemand kwijt? Bel dan met 113.
Hoi
Twas denk niet heel slim om te doen maar ik denk dat je dat zelf ook wel weet.
Ik snap dat je je er slecht over voelt. Misschien als ze je bij de politie om een verklaring vragen kan je jezelf verdedigen door te zeggen dat ze het zelf wou. En je kan ook zeggen dat je er enorm veel spijt van hebt en dat je je echt heel slecht voelt erover. Misschien kan je er ook over praten met je ouders want als de politie het serieus neemt komen je ouders er toch wel achter en ik denk dat ze het fijner vinden als je het ze zelf verteld ookal is dat super lastig.
En pleeg alsjeblieft geen zelfmoord.

Ik hoop dat dit wat heeft geholpen ik weet niet wat ik verder nog kan zeggen.

Heel veel sterkte en succes, er komt een tijd dat dit voorbij is.
Liefs Lexy
Ik vrees dat jouw enige optie hier is om inderdaad jouw verhaal hier te delen.
Echter moet ik ook zeggen dat het niet per se de meest doordachte zet wat om seksuele handelingen te verichtten met iemand van zeven.
Dat op zich is al strafbaar.
Dat betekent niet direct dat die aanranding ook zal gelden, maar ik weet niet hoe dat zit met de wetten.
Hai, het komt allemaal goed! Ik wil je alvast heel erg veel sterkte tegemoet! Onthoud aub dat zelfmoord NOOIT een goede optie is. Je kunt altijd bellen met de kindertelefoon.


Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 7:
Dating is niet toegestaan
Dating van forumleden via het forum van de Kindertelefoon of het forum gebruiken als chat is niet toegestaan. Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum en ook het uitwisselen van gegevens.
Hey allemaal .

ik ben vandaag verhoord.
ik heb het verteld.
ik moet verplicht hulpverlening aannemen en succes afronden.
als ik dat niet doe krijg ik een straf blad.
ik mag morgen niet naar school van mijn juf en de directeur maar ik wil juist naar school.
morgen gaat mijn moeder op school praten.
mijn juf zij dat ik ziek tegen mijn klasgenoten ik snap niet waarom zij liegt.
en mij niet na school wilt laten gaan.
ik ben best boos op de juf en de directeur.

groetjes annoniempo
Dat je niet naar school mag van de juf en de directeur komt omdat er onrust is gezaaid door de ouders van het meisje. Reken er maar op dat er een geruchtenstroom op gang is gekomen en dat er nu opeens veel meer bezorgde ouders zijn die vraagtekens hebben of hun kind wel veilig is bij jou in de klas. Dat is wat ik eerder bedoelde met dat er een heel circus ontstaat, terwijl er helemaal niet zoveel is gebeurd afgaande op jouw verhaal. Ik ga er vanuit dat het onderwerp besproken zal worden op school , en misschien is het ook een beetje uit bescherming tegenover jou dat je daar niet bij hoort. Je moeder zal hopelijk de boel nog wat kunnen sussen. Iedereen maakt fouten, alleen dit soort fouten liggen nu eenmaal erg gevoelig.

Hoe dan ook, dit was een hele dure les voor je. Pak je zelf op, doe die hulpverlening en probeer je leventje weer op te pakken , zo goed en zo kwaad als het gaat.
Hoi
Goed dat je het hebt verteld.
Zoals maus al zei zullen er best wat verhalen over de gang gaan op school ook door de broer van het meisje. Het wordt je waarschijnlijk moeilijk gemaakt maar laat ze praten en laat je niet klein maken hoe moeilijk dat ook is. Je kan het. Ik hoop dat de hulpverlening en je moeder je ook zal helpen met alles.
Hoe hebben je vader en je stiefmoeder gereageert?

Heel veel sterkte
Liefs Lexy
Hey allemaal.

ik word dinsdag verhoord.
en aan gehouden.
ik krijg dan een adveocaat.
er gaat iemand vragen aan mij stellen.
ik vind dit heel erg.
het doet mij pijn en verdriet.
het liefst zou ik nu uit het leven willen stappen.
ik zit vol met vragen en (nare) gedachtes.
straks denken ze dat ik aan het liegen ben.
mijn vader word hier over gebeld.
hoe zou hij regageren en mij stief moeder?

help mij alsjeblieft.

groetjes annoniempo
Gewoon afwachten en niet liegen. Het is niet belangrijk waar zij aan denken. Het draait erom waar jij om denkt. Zeg dat hardop, wat jij denkt. Wees eerlijk.

Wat je stiefmoeder en vader er van vinden is niet belangrijk, alleen als jij het verhaal zelf aan hen hebt verteld. Doe dat als je dat wil.

Groetjes,
Geen_Naam
Hey

bedankt voor de reacties.
en de aardige woorden.

niemand heeft er het over alleen de leraren weten het.
en ze gebruiken als dek mantel door de zeggen dat ik ziek was.
de ouders weten het niet,

mijn vader heeft er geen reactie gegeven.
mijn stief moeder heeft gezecht : moet je vader nog iets vertellen wij weten het al je gaat toch niet alles alleen met jou moeder het oplossen.
ik vind dat zij er niet mee mag bemoeien omdat ik woon bij mijn moeder.

groetjes annoniempo
heftig.

ik weet niet wat voor tip ik moet geven. Maar,


veel succes

Hoi, heb je nog een update?

gr

 

Zoals ik het lees was het eerder "doktertje spelen" tussen kinderen, en is er verder niet veel gebeurd. Maar als jij 14 bent en dat meisje 7, dan had je natuurlijk beter moeten weten. Want ook al wilde ze het zelf en ging het niet onder dwang, er is dan geen sprake van "gelijkwaardigheid". Kinderen zijn ook makkelijk te sturen.

Hoe dan ook, gedane zaken nemen geen keer. Het meisje zal "iets" verteld hebben thuis, en nu vrezen de ouders voor het allerergste. Vandaar ook dat ze de politie ingeschakeld hebben. En dat ontstaat er een heel circus, jij zal ook gehoord gaan worden door de politie, en later zal er een beslissing worden genomen over de eventuele consequenties.
Vertel gewoon de waarheid tegen de politie, ga geen dingen verzwijgen of dingen aandikken. Het verhoor zal worden opgenomen, en dezelfde vragen zullen op een andere manier gesteld gaan worden. Als je liegt hebben ze dat snel door. Er mag trouwens iemand aanwezig zijn bij jouw verhoor, bijvoorbeeld je moeder.

De straf zal heus wel meevallen als je minderjarig bent, maar de ouders van het meisje zullen misschien nog lang boos op je blijven zelfs als je je excuses aanbiedt. En door een voorval als dit zullen bepaalde dingen voortaan compleet anders zijn. Misschien zul je je vriend (broer van het zusje) wel verliezen. Daar zul je mee moeten leren leven.

En zelfmoord ? nee dat is het niet waard. Maar je hebt al eerder berichten geplaatst op het forum over zelfmoord, en ik geloof best dat je af en toe negatief bent, maar eigenlijk neem ik dat zelfmoord met een korrel zout.
Hey allemaal

bedankt voor de reactie,s.
het meisje dwong mij en ik ging er in mee.
ik snap niet dat zij het door heeft verteld.
haar vader en moeder mogen mij niet.
de vader is erg argesief.

hoplijk zegt het meisje de waarheid.
en haar zusje van 9 ook.
anders moet mijn broertje mij getuigen.

mijn moeder weet het al zij was gebeld door de zedenpolitie.
het is best erg om mijn enige vrienden te verliezen.

ik ken 113 ik had daar zelfs een psycholoog gehad ik heb daar van al max gesprekken gehad.

groetjes annoniempo
Hou er maar rekening mee dat niet alleen de leraren het weten. De ouders en het broertje van het meisje weten het, en die praten natuurlijk ook met mensen in hun omgeving. Als die mensen het ook weer doorvertellen ontstaat er een geruchtenstroom en dat gaat soms erg snel en dingen worden vaak ook nog eens aangedikt. Jij kan niet inschatten wie er op dit moment vanaf weten.

En ik snap je terughoudendheid tegenover je stiefmoeder,het is ook niet je echte moeder. maar ik denk dat ze aan jouw kant staat, en dat haar reactie wel positief is enzo.
Hey

bedankt voor de reacties.

mijn stief moeder is tegen mij en bedoelde dat om mij te irriteren.

groetjes annoniempo
Hey,

Je hebt al verteld dat het meisje je 'dwong' en dat de vader erg agressief is.

Wat nu belangrijk is, is om naar ons te luisteren. Heb je je verhaal al aan iemand in de buurt, bijvoorbeeld je moeder, de politie, je vader, haar vader of je vrienden? Ja of nee?

Dit is natuurlijk een moeilijk verhaal, daarom moeten we samen tot een oplossing komen, maar dan moet je wel naar ons luisteren.

Groetjes,
Geen_Naam
hoe oud ben je? en wat zei je moeder?
Hey

alleen mijn moeder weet het.
ik zit te wachten tot dat ik het aan de politie mag vertellen.

ik ben 13.
zij vroeg wat er is gebeurt en ik vertelde het.
zij zij dat de zedenpolitie haar had gebeld voor aanranding.

groetjes annoniempo

Reageer