Vraag

Meidenvragen over plassen.

  • 21 February 2023
  • 22 reacties
  • 5036 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

1 Vind je jou eigen plas vies ?

2 Vind je jou eigen plas geil ?

3 Wat vind je van plasseks ?

3 Zou  je in een geile bui zelf een beetje willen plassen tijdens de seks als je bff of vriend dit heel graag zou willen ?

4 Zou je in een geile bui je bff of vriend een beetje willen laten  plassen tijdens de seks als zij dit graag zou willen ?

5 Vind je het zelf een geil idee om te plassen tijdens de seks met je bff of vriend ?

6 Als je bff of vriend je zou uitdagen om een klein beetje in je onderbroek te plassen en je dan laten te vingeren zou je dit dan doen ?

4 Zou je een beetje willen plassen tijdens het beffen als je bff of vriend dit heel graag zou willen ?

5 Zou je het geil vinden om samen met je bff een beetje in jullie onderbroek te plassen en dan elkaar te vingeren of seks te hebben  ?

6 Plas je in bad ?

7 Plas je in het zwembad ?

8 Plas je wel eens expres een beetje in je onderbroek of zou je het willen proberen ?

9 Plas je tijdens het masturberen of zou je het willen proberen ?

10 Zou je vriend of vriendin een beetje mogen plassen tijdens het beffen of pijpen ?

11 stel je zit in bad samen met je bff of vriend en jullie moeten allebei plassen zouden jullie dan samen in bad plassen ?

12 Heb je ooit al plasspelletjes gespeeld met je bff of vriend of zou je het willen doen ?


Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 10:  

10. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.​​​​​​​

Topics en reacties mogen niet het doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan. 


22 reacties

Reputatie 3
Badge +1

1 Vind je jou eigen plas vies ? soms wel, soms niet

2 Vind je jou eigen plas geil ? alleen als ik aan het vingeren ben

3 Wat vind je van plasseks ? doe nog geen seks dus idk

3 Zou  je in een geile bui zelf een beetje willen plassen tijdens de seks als je bff of vriend dit heel graag zou willen ? denk het wel

4 Zou je in een geile bui je bff of vriend een beetje willen laten  plassen tijdens de seks als zij dit graag zou willen ? ja, maar niett IN mij, das gwn goor

5 Vind je het zelf een geil idee om te plassen tijdens de seks met je bff of vriend ? jawel, word t lekker natt en sappig denk ik

6 Als je bff of vriend je zou uitdagen om een klein beetje in je onderbroek te plassen en je dan laten te vingeren zou je dit dan doen ? Ja

4 Zou je een beetje willen plassen tijdens het beffen als je bff of vriend dit heel graag zou willen ? Als ik zou willen beffen, ja.

5 Zou je het geil vinden om samen met je bff een beetje in jullie onderbroek te plassen en dan elkaar te vingeren of seks te hebben  ? ja

6 Plas je in bad ? heb geen bad

7 Plas je in het zwembad ? ja zo vaak, waarom ik niet, kleuters wel?

8 Plas je wel eens expres een beetje in je onderbroek of zou je het willen proberen ? ja soms doe ik dat

9 Plas je tijdens het masturberen of zou je het willen proberen ? ja always

10 Zou je vriend of vriendin een beetje mogen plassen tijdens het beffen of pijpen ? ja maar niet te veel

11 stel je zit in bad samen met je bff of vriend en jullie moeten allebei plassen zouden jullie dan samen in bad plassen ? als ik een bad had ja why nut

12 Heb je ooit al plasspelletjes gespeeld met je bff of vriend of zou je het willen doen ? nee, of ik het zou willen weet ik nie

@UnknownGirl2009  Bedankt voor te antwoorden doet deugd te weten dat ik niet het enige meisje ben die dit soort dingen doet.

Niemand die nog wil antwoorden please ?

Reputatie 3
Badge +2

1 Vind je jou eigen plas vies ? nee

2 Vind je jou eigen plas geil ? ​​​​ja

3 Wat vind je van plasseks ? ​​​​​geil

3 Zou  je in een geile bui zelf een beetje willen plassen tijdens de seks als je bff of vriend dit heel graag zou willen ? ja

4 Zou je in een geile bui je bff of vriend een beetje willen laten  plassen tijdens de seks als zij dit graag zou willen ? ja

5 Vind je het zelf een geil idee om te plassen tijdens de seks met je bff of vriend ? ​​​​ja

6 Als je bff of vriend je zou uitdagen om een klein beetje in je onderbroek te plassen en je dan laten te vingeren zou je dit dan doen ? ​​​​ja

4 Zou je een beetje willen plassen tijdens het beffen als je bff of vriend dit heel graag zou willen ? ja

5 Zou je het geil vinden om samen met je bff een beetje in jullie onderbroek te plassen en dan elkaar te vingeren of seks te hebben  ? tuurlijk

6 Plas je in bad ? ja. Dan ga ik op me rug liggen met me benen naar boven gespreid zeg maar e  dan plas ik op me zelf en in me mond 

7 Plas je in het zwembad ? ja altijd 

8 Plas je wel eens expres een beetje in je onderbroek of zou je het willen proberen ? al gedaan

9 Plas je tijdens het masturberen of zou je het willen proberen ? doe ik al

10 Zou je vriend of vriendin een beetje mogen plassen tijdens het beffen of pijpen ? ja . Al gedaan is lekker. 

11 stel je zit in bad samen met je bff of vriend en jullie moeten allebei plassen zouden jullie dan samen in bad plassen ? ja gedaan en kijken en daarna likken

12 Heb je ooit al plasspelletjes gespeeld met je bff of vriend of zou je het willen doen ? ja elkaar onder geplast 

 

@Kim.1  Eindelijk eens iemand die net als ik plassen geil vind. Doe je dit ook met je bff of  enkel met je vriend ? Ik doe het met beide is echt geil om te doen.

Reputatie 7

1 Vind je jou eigen plas vies ?  nee

2 Vind je jou eigen plas geil ?  soms

3 Wat vind je van plasseks ? idk nooit gedaan

3 Zou  je in een geile bui zelf een beetje willen plassen tijdens de seks als je bff of vriend dit heel graag zou willen ?  ja hoor

4 Zou je in een geile bui je bff of vriend een beetje willen laten  plassen tijdens de seks als zij dit graag zou willen ?  ja

5 Vind je het zelf een geil idee om te plassen tijdens de seks met je bff of vriend ?  ja

6 Als je bff of vriend je zou uitdagen om een klein beetje in je onderbroek te plassen en je dan laten te vingeren zou je dit dan doen ?  ja maar niet het vingeren

4 Zou je een beetje willen plassen tijdens het beffen als je bff of vriend dit heel graag zou willen ? Nee

5 Zou je het geil vinden om samen met je bff een beetje in jullie onderbroek te plassen en dan elkaar te  vingeren of seks te hebben  ?  jaa maar niet het vingeren of seks

6 Plas je in bad ?  jaaaa

7 Plas je in het zwembad ? jaa duhhh

8 Plas je wel eens expres een beetje in je onderbroek of zou je het willen proberen ? jaa best vaak bijna 4 keer per week of vaker

9 Plas je tijdens het masturberen of zou je het willen proberen ?  jaa dat doe ik!

10 Zou je vriend of vriendin een beetje mogen plassen tijdens het beffen of pijpen ?  nee

11 stel je zit in bad samen met je bff of vriend en jullie moeten allebei plassen zouden jullie dan samen in bad plassen ?  jaaa als diegene het ook wil

12 Heb je ooit al plasspelletjes gespeeld met je bff of vriend of zou je het willen doen ? zou het wel willen doen


Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 10:  

10. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Topics en reacties mogen niet het doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan. 

 

Ik had hem zelf nog niet beantwoord dus bij deze mijn antwoorden.

1 Vind je jou eigen plas vies ? Neen

2 Vind je jou eigen plas geil ? Jaaa

3 Wat vind je van plasseks ? Geil

3 Zou  je in een geile bui zelf een beetje willen plassen tijdens de seks als je bff of vriend dit heel graag zou willen ? Ja al gedaan

4 Zou je in een geile bui je bff of vriend een beetje willen laten  plassen tijdens de seks als zij dit graag zou willen ? Ja al gedaan

5 Vind je het zelf een geil idee om te plassen tijdens de seks met je bff of vriend ? Ja al gedaan

6 Als je bff of vriend je zou uitdagen om een klein beetje in je onderbroek te plassen en je dan laten te vingeren zou je dit dan doen ? Ja al gedaan

4 Zou je een beetje willen plassen tijdens het beffen als je bff of vriend dit heel graag zou willen ? Ja al gedaan

5 Zou je het geil vinden om samen met je bff een beetje in jullie onderbroek te plassen en dan elkaar te vingeren of seks te hebben  ? Ja al gedaan

6 Plas je in bad ? Ja altijd

7 Plas je in het zwembad ? Ja altijd

8 Plas je wel eens expres een beetje in je onderbroek of zou je het willen proberen ? Ja elke dag

9 Plas je tijdens het masturberen of zou je het willen proberen ? Ja altijd

10 Zou je vriend of vriendin een beetje mogen plassen tijdens het beffen of pijpen ? Ja al gedaan

11 stel je zit in bad samen met je bff of vriend en jullie moeten allebei plassen zouden jullie dan samen in bad plassen ? Ja al gedaan 

12 Heb je ooit al plasspelletjes gespeeld met je bff of vriend of zou je het willen doen ? Ja al gedaan

Badge

1: zeker niet
2: nou en of ;)
3: ik zou het graag een keer willen proberen met iemand maar wel voorzichtig
4: mn bff liever niat maar als ik een relatie met iemand heb lijkt me dat leuk
5: nee, ik doe dat liever niet met mn bff maar ik heb al wel eens op mezelf het gedaan
6: ik heb geen bad maar wel onder de douche
7: ja
8: ja ik doe dat wel eens maar dan alleen als ik wil gaan douchen later
9: nog nooit gedaan tijdens het masturberen maar het lijkt me wel leuk
10: als ik echt diegene goed ken en we hebben al eens wat gedaan wil ik dat best eens proberen
11: ja hoor lijkt me wel leuk… natuurlijk alleen met mn vriendje/vriendinnetje
12: alweer alleen met diegene waar ik een realtie mee heb maar het lijkt me wel leuk

@MRSfridge Plassen tijdens het masturberen is echt het geilste wat er is moet je zeker eens proberen.

Reputatie 4
Badge +2

1 Vind je jou eigen plas vies ? Nee

2 Vind je jou eigen plas geil ? Jas 

3 Wat vind je van plasseks ? Wel geil

3 Zou  je in een geile bui zelf een beetje willen plassen tijdens de seks als je bff of vriend dit heel graag zou willen ? Jaa

4 Zou je in een geile bui je bff of vriend een beetje willen laten  plassen tijdens de seks als zij dit graag zou willen ? Jaa

5 Vind je het zelf een geil idee om te plassen tijdens de seks met je bff of vriend ? Jaa 

6 Als je bff of vriend je zou uitdagen om een klein beetje in je onderbroek te plassen en je dan laten te vingeren zou je dit dan doen ? Jaa

4 Zou je een beetje willen plassen tijdens het beffen als je bff of vriend dit heel graag zou willen ? Mss

5 Zou je het geil vinden om samen met je bff een beetje in jullie onderbroek te plassen en dan elkaar te vingeren of seks te hebben  ? Jaa

6 Plas je in bad ? Soms 

7 Plas je in het zwembad ? Nee

8 Plas je wel eens expres een beetje in je onderbroek of zou je het willen proberen ? Jaa

9 Plas je tijdens het masturberen of zou je het willen proberen ? Jaa

10 Zou je vriend of vriendin een beetje mogen plassen tijdens het beffen of pijpen ? Mss

11 stel je zit in bad samen met je bff of vriend en jullie moeten allebei plassen zouden jullie dan samen in bad plassen ? Mss

12 Heb je ooit al plasspelletjes gespeeld met je bff of vriend of zou je het willen doen ? Ja wil wel is proberen


Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 10:  

10. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Topics en reacties mogen niet het doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan. 

 

1 Vind je jou eigen plas vies ? Nee zeker niet

2 Vind je jou eigen plas geil ? Ja 

3 Wat vind je van plasseks ? Geil

3 Zou  je in een geile bui zelf een beetje willen plassen tijdens de seks als je bff of vriend dit heel graag zou willen ? Ja

4 Zou je in een geile bui je bff of vriend een beetje willen laten  plassen tijdens de seks als zij dit graag zou willen ? Ja

5 Vind je het zelf een geil idee om te plassen tijdens de seks met je bff of vriend ? Ja

6 Als je bff of vriend je zou uitdagen om een klein beetje in je onderbroek te plassen en je dan laten te vingeren zou je dit dan doen ? Ja

4 Zou je een beetje willen plassen tijdens het beffen als je bff of vriend dit heel graag zou willen ? Ja

5 Zou je het geil vinden om samen met je bff een beetje in jullie onderbroek te plassen en dan elkaar te vingeren of seks te hebben  ? Ja

6 Plas je in bad ? Ja altijd wel

7 Plas je in het zwembad ? Ja vind ik stiekem geil

8 Plas je wel eens expres een beetje in je onderbroek of zou je het willen proberen ? Ja heel vaak zelfs

9 Plas je tijdens het masturberen of zou je het willen proberen ? Doe ik altijd

10 Zou je vriend of vriendin een beetje mogen plassen tijdens het beffen of pijpen ? Ja

11 stel je zit in bad samen met je bff of vriend en jullie moeten allebei plassen zouden jullie dan samen in bad plassen ? Ja

12 Heb je ooit al plasspelletjes gespeeld met je bff of vriend of zou je het willen doen ? Ja

Reputatie 3
Badge +2

 

1 Vind je jou eigen plas vies ? Neeee

2 Vind je jou eigen plas geil ? Jaaa

3 Wat vind je van plasseks ? Heel geil 

3 Zou  je in een geile bui zelf een beetje willen plassen tijdens de seks als je bff of vriend dit heel graag zou willen ? Ja zeker

4 Zou je in een geile bui je bff of vriend een beetje willen laten  plassen tijdens de seks als zij dit graag zou willen ? Ja zeker 

5 Vind je het zelf een geil idee om te plassen tijdens de seks met je bff of vriend ? Jaaaa

6 Als je bff of vriend je zou uitdagen om een klein beetje in je onderbroek te plassen en je dan laten te vingeren zou je dit dan doen ? Jaa 

4 Zou je een beetje willen plassen tijdens het beffen als je bff of vriend dit heel graag zou willen ? Jaaa allemaal al gedaan 

5 Zou je het geil vinden om samen met je bff een beetje in jullie onderbroek te plassen en dan elkaar te vingeren of seks te hebben  ? Ja ook al gdn😅

6 Plas je in bad ? Ja ofc

7 Plas je in het zwembad ?ja uit vind het geil om te plassen waar mensen bij staan

8 Plas je wel eens expres een beetje in je onderbroek of zou je het willen proberen ? Ja doe ik soms 

9 Plas je tijdens het masturberen of zou je het willen proberen ? Ja doe ik al

10 Zou je vriend of vriendin een beetje mogen plassen tijdens het beffen of pijpen ? Ja

11 stel je zit in bad samen met je bff of vriend en jullie moeten allebei plassen zouden jullie dan samen in bad plassen ? Ja over elkaar ofzo

12 Heb je ooit al plasspelletjes gespeeld met je bff of vriend of zou je het willen doen ? Ja zou ik wel willen


Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 10:  

10. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Topics en reacties mogen niet het doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan. 

 

@Fiennnnn Ik herken mijzelf in jou antwoorden jammer.dat er niet meer vragenlijsten zoals deze zijn. Wist niet dat er nog meisjes waren zoals ik die dit allemaal doen ik dacht altijd dat ik de enige was hier.

Reputatie 3
Badge +2

@Fiennnnn Ik herken mijzelf in jou antwoorden jammer.dat er niet meer vragenlijsten zoals deze zijn. Wist niet dat er nog meisjes waren zoals ik die dit allemaal doen ik dacht altijd dat ik de enige was hier.

Je kan er 1 maken

@Fiennnnn  durf het eigenlijk niet goed bang dat ze gaan gerapporteerd of geweigerd worden omdat sommige heel anders denken over dit onderwerp.

Reputatie 3
Badge +2

@Fiennnnn  durf het eigenlijk niet goed bang dat ze gaan gerapporteerd of geweigerd worden omdat sommige heel anders denken over dit onderwerp.

Kan niet 

Reputatie 2
Badge +2

1 Vind je jou eigen plas vies ? Nee

2 Vind je jou eigen plas geil ? Soms

3 Wat vind je van plasseks ? Geen idee😅

3 Zou  je in een geile bui zelf een beetje willen plassen tijdens de seks als je bff of vriend dit heel graag zou willen ? Ja

4 Zou je in een geile bui je bff of vriend een beetje willen laten  plassen tijdens de seks als zij dit graag zou willen ? Ehm denk eig niet

5 Vind je het zelf een geil idee om te plassen tijdens de seks met je bff of vriend ? Mjah

6 Als je bff of vriend je zou uitdagen om een klein beetje in je onderbroek te plassen en je dan laten te vingeren zou je dit dan doen ? Hangt er vanaf van het moment en hoe diegene t vraagt, maar denk het wel

4 Zou je een beetje willen plassen tijdens het beffen als je bff of vriend dit heel graag zou willen ? Weet ik nie

5 Zou je het geil vinden om samen met je bff een beetje in jullie onderbroek te plassen en dan elkaar te vingeren of seks te hebben  ? Ja

6 Plas je in bad ? Ja, maar wel als ik er daarna gelijk uit ga

7 Plas je in het zwembad ? Nee

8 Plas je wel eens expres een beetje in je onderbroek of zou je het willen proberen ? Ja

9 Plas je tijdens het masturberen of zou je het willen proberen ? Nee, maar ik wil het wel proberen

10 Zou je vriend of vriendin een beetje mogen plassen tijdens het beffen of pijpen ? Ja hoor

11 stel je zit in bad samen met je bff of vriend en jullie moeten allebei plassen zouden jullie dan samen in bad plassen ? Denk t

12 Heb je ooit al plasspelletjes gespeeld met je bff of vriend of zou je het willen doen ? Zou wel willen doen :)

Reputatie 3
Badge +2

1 Vind je jou eigen plas vies ? Nee hoor

2 Vind je jou eigen plas geil ? Ja

3 Wat vind je van plasseks ? Super geil

3 Zou  je in een geile bui zelf een beetje willen plassen tijdens de seks als je bff of vriend dit heel graag zou willen ? Ja zeker

4 Zou je in een geile bui je bff of vriend een beetje willen laten  plassen tijdens de seks als zij dit graag zou willen ? Ja

5 Vind je het zelf een geil idee om te plassen tijdens de seks met je bff of vriend ? Ja heel erg

6 Als je bff of vriend je zou uitdagen om een klein beetje in je onderbroek te plassen en je dan laten te vingeren zou je dit dan doen ? Ja, al gedaan

4 Zou je een beetje willen plassen tijdens het beffen als je bff of vriend dit heel graag zou willen ? Ja

5 Zou je het geil vinden om samen met je bff een beetje in jullie onderbroek te plassen en dan elkaar te vingeren of seks te hebben  ? Ja

6 Plas je in bad ? Ja

7 Plas je in het zwembad ? Ja

8 Plas je wel eens expres een beetje in je onderbroek of zou je het willen proberen ? Ja, soms wel eens

9 Plas je tijdens het masturberen of zou je het willen proberen ? Ja, soms

10 Zou je vriend of vriendin een beetje mogen plassen tijdens het beffen of pijpen ? Ja, heeft hij al gedaan

11 stel je zit in bad samen met je bff of vriend en jullie moeten allebei plassen zouden jullie dan samen in bad plassen ? Ja

12 Heb je ooit al plasspelletjes gespeeld met je bff of vriend of zou je het willen doen ? Ja, mijn vriend heeft al wel op me geplast en ik op hem. Dat is echt spannend en voelt lekker.

Reputatie 1
Badge

1 Vind je jou eigen plas vies ? Nee

2 Vind je jou eigen plas geil ? Ja best wel

3 Wat vind je van plasseks ? Nog nooit gedaan maar lijkt mij wel leuk

3 Zou  je in een geile bui zelf een beetje willen plassen tijdens de seks als je bff of vriend dit heel graag zou willen ? Ja hoor 

4 Zou je in een geile bui je bff of vriend een beetje willen laten  plassen tijdens de seks als zij dit graag zou willen ? Als die dat wilt wel

5 Vind je het zelf een geil idee om te plassen tijdens de seks met je bff of vriend ? Jaa

6 Als je bff of vriend je zou uitdagen om een klein beetje in je onderbroek te plassen en je dan laten te vingeren zou je dit dan doen ? Liever niet in mijn onderbroek

4 Zou je een beetje willen plassen tijdens het beffen als je bff of vriend dit heel graag zou willen ? Ja lijkt me leuk

5 Zou je het geil vinden om samen met je bff een beetje in jullie onderbroek te plassen en dan elkaar te vingeren of seks te hebben  ? Nee ik wil niet in mijn onderbroek plassen

6 Plas je in bad ? Ja soms

7 Plas je in het zwembad ? Ja als ik moet plassen

8 Plas je wel eens expres een beetje in je onderbroek of zou je het willen proberen ? Nee liever niet in mijn onderbroek

9 Plas je tijdens het masturberen of zou je het willen proberen ? Ja soms 

10 Zou je vriend of vriendin een beetje mogen plassen tijdens het beffen of pijpen ? Ja graag

11 stel je zit in bad samen met je bff of vriend en jullie moeten allebei plassen zouden jullie dan samen in bad plassen ? Ja tuurlijkk

12 Heb je ooit al plasspelletjes gespeeld met je bff of vriend of zou je het willen doen ? Ik heb ooit met een vriendin buiten een spelletje gedaan wie het verst kon plassen hhaha verder niets

Badge

1 Vind je jou eigen plas vies ? Ik vind het niet zo lekker maar ben er ook niet echt vies van.

2 Vind je jou eigen plas geil ? Geil wel, maar niet zo lekker.

3 Wat vind je van plasseks ? Heerlijk.

3 Zou  je in een geile bui zelf een beetje willen plassen tijdens de seks als je bff of vriend dit heel graag zou willen ? Ja zeker

4 Zou je in een geile bui je bff of vriend een beetje willen laten  plassen tijdens de seks als zij dit graag zou willen ? Ja zeker

5 Vind je het zelf een geil idee om te plassen tijdens de seks met je bff of vriend ? Ja zeker

6 Als je bff of vriend je zou uitdagen om een klein beetje in je onderbroek te plassen en je dan laten te vingeren zou je dit dan doen ? Ja is al gebeurd.

4 Zou je een beetje willen plassen tijdens het beffen als je bff of vriend dit heel graag zou willen ? Ja zou ik wel willen.

5 Zou je het geil vinden om samen met je bff een beetje in jullie onderbroek te plassen en dan elkaar te vingeren of seks te hebben  ? Ja misschien wel.

6 Plas je in bad ? Ja altijd en soms ook in mijn mond dan.

7 Plas je in het zwembad ? Ja vaak

8 Plas je wel eens expres een beetje in je onderbroek of zou je het willen proberen ? Ja vaak

9 Plas je tijdens het masturberen of zou je het willen proberen ? Ja vaak

10 Zou je vriend of vriendin een beetje mogen plassen tijdens het beffen of pijpen ? Ja

11 stel je zit in bad samen met je bff of vriend en jullie moeten allebei plassen zouden jullie dan samen in bad plassen ? Ja zeker, is ook al gebeurd met mijn bff.

12 Heb je ooit al plasspelletjes gespeeld met je bff of vriend of zou je het willen doen ? Ja we plassen soms wel eens een beetje op elkaar, met mijn bff.


Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 10:  

10. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Topics en reacties mogen niet het doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan. 

 

Reputatie 2
Badge

1 Vind je jou eigen plas vies ? Nee 

2 Vind je jou eigen plas geil ? Een beetje 

3 Wat vind je van plasseks ? Wel geil

3 Zou  je in een geile bui zelf een beetje willen plassen tijdens de seks als je bff of vriend dit heel graag zou willen ? Ja 

4 Zou je in een geile bui je bff of vriend een beetje willen laten  plassen tijdens de seks als zij dit graag zou willen ? Ja

5 Vind je het zelf een geil idee om te plassen tijdens de seks met je bff of vriend ? Ja

6 Als je bff of vriend je zou uitdagen om een klein beetje in je onderbroek te plassen en je dan laten te vingeren zou je dit dan doen ? Ik zou het doen 

4 Zou je een beetje willen plassen tijdens het beffen als je bff of vriend dit heel graag zou willen ? Ja

5 Zou je het geil vinden om samen met je bff een beetje in jullie onderbroek te plassen en dan elkaar te vingeren of seks te hebben  ? Ja

6 Plas je in bad ? Nee

7 Plas je in het zwembad ? Ja

8 Plas je wel eens expres een beetje in je onderbroek of zou je het willen proberen ? Ja

9 Plas je tijdens het masturberen of zou je het willen proberen ? Ja

10 Zou je vriend of vriendin een beetje mogen plassen tijdens het beffen of pijpen ? Ha

11 stel je zit in bad samen met je bff of vriend en jullie moeten allebei plassen zouden jullie dan samen in bad plassen ? Ja

12 Heb je ooit al plasspelletjes gespeeld met je bff of vriend of zou je het willen doen ? Ik heb het nog niet gedaan zal het wel heel graag willen

Reputatie 5
Badge +4

1 Vind je jou eigen plas vies ? nee

2 Vind je jou eigen plas geil ? ja

3 Wat vind je van plasseks ? idk

3 Zou  je in een geile bui zelf een beetje willen plassen tijdens de seks als je bff of vriend dit heel graag zou willen ? ja

4 Zou je in een geile bui je bff of vriend een beetje willen laten  plassen tijdens de seks als zij dit graag zou willen ? ja

5 Vind je het zelf een geil idee om te plassen tijdens de seks met je bff of vriend ? ja

6 Als je bff of vriend je zou uitdagen om een klein beetje in je onderbroek te plassen en je dan laten te vingeren zou je dit dan doen ? ja

4 Zou je een beetje willen plassen tijdens het beffen als je bff of vriend dit heel graag zou willen ? ja

5 Zou je het geil vinden om samen met je bff een beetje in jullie onderbroek te plassen en dan elkaar te vingeren of seks te hebben  ? ja

6 Plas je in bad ? nee

7 Plas je in het zwembad ? nee

8 Plas je wel eens expres een beetje in je onderbroek of zou je het willen proberen ? ja

9 Plas je tijdens het masturberen of zou je het willen proberen ? soms

10 Zou je vriend of vriendin een beetje mogen plassen tijdens het beffen of pijpen ? ja

11 stel je zit in bad samen met je bff of vriend en jullie moeten allebei plassen zouden jullie dan samen in bad plassen ? ja

12 Heb je ooit al plasspelletjes gespeeld met je bff of vriend of zou je het willen doen ? nee zou wel willen

Reageer