Vraag

Meiden wc

  • 17 July 2019
  • 7 reacties
  • 2284 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, ik ben een jongen van 14 en wil wat vragen.

Ik ben zo'n 2 keer per week als enige van de klas op school, omdat ik niet mee doe met gym wegens omstandigheden (geen ziekte, handicap of dat ik onzeker ben of iets dergelijks). Als ik dan in de aula yt zit te kijken, wordt ik wel eens uit het niets heel geil. Blijkbaar besloot ik een keer dat het leuk, spannend en geil was op de meiden wc in te gaan wanneer de rest van de school les had. Ik weet niet waarom, maar ik vindt de geur en het gevoel van "vers" gebruikt maandverband en tampons heel lekker en m'n handen er mee vies te maken en een beetje op m'n gezicht te "smeren" rechtstreeks vanaf de tampon en/of maandverband. Ik heb dit nu een paar keer gedaan en vindt het geweldig. Ik vindt ook wel een beetje raar, maar vindt het wel oké en kunnen. Is dit echt HEEL raar en/of gevaarlijk?

7 reacties

Nouja, zelf vind ik het wat minder OK en niet echt kunnen.
Sowieso moet je niet het dames toilet in.
Daarnaast is dat niet zo hygiënisch.
Super gevaarlijk zou het niet zijn, maar dat betekent niet dat je het moet doen
Ik zou wel zeggen dat het inderdaad vrij abnormaal is.
De meesten mensen sluipen niet zomaar de toilet van het andere geslacht in om de bebloede inhoud van de prullenbak op hun gezicht te smeren.
Het lijkt mij aan te raden om te stoppen.
Ik denk dat ik voor veel spreek dat dit wel raar is ja
Ik sluit me volledig aan bij @MensPersoon. Dit kan echt niet. Het is ook nog eens gevaarlijk, bloed bevat veel bacterien die je ziek zouden kunnen maken.

Gr.

Jack
Wat @MensPersoon zegt is waar, en het is ook inderdaad gevaarlijk, je kent de meiden niet. Wie weet zijn ze hartstikke ziek. Bloed bevat bacteriën. En het dames toilet betreden lijkt me niet slim, bij ons word je daar voor geschorst wegens privacy. Ik denk dat je hiermee moet stoppen. Zo te horen is het een fetisj, maar toch raad ik je heel erg aan er mee te gaan stoppen. Het is denk ik ook niet fijn voor de meiden om te horen dat iemand aan hun maandverband heeft gezeten.
Hey,

Is denk ik gewoon een fetisj en daar is niks mis mee. Toch raad ik je aan om te stoppen want als iemand je betrapt heb je daar nog tot je examen superveel last van.
Hoi

Dat je hier opgewonden van wordt, is op zich niet vreemd. Iedereen vindt wat anders seksueel prikkelend, daar heb je geen controle over. Echter raad ik je af om in de toekomst het vrouwentoilet te betreden. Zoals je kan lezen in bovenstaande reacties is deze gewoonte allesbehalve hygiënisch, en moest je betrapt worden, kan je daar ernstige problemen mee krijgen. Het lijkt me daarom verstandig om een manier te zoeken waarop je op een gepaste en hygiënische manier met deze fetisj om kan gaan.

Groetjes
Kenshin
Badge

Hey ik snap wel waarom je dit doet ik heb er ook eens aan gedacht om het te doen namelijk een vriendin van mij was naar de wc gegaan en zead haar maandverband gewisseld en ik wou naar binnen gaan maar ik durfde niet dus ik heb het niet gedaan

Reageer