Vraag

Meester

• 23 december 2016
  • 3 reacties
  • 328 Bekeken

Hoi
Wat moet ik doen ik vind mijn meester super knap en leuk en ik geil altijd af op hem...maar daar wil ik eigenlijk mee stoppen maar dat lukt niet... Hebben jullie tips?

3 reacties

Associeer hem met iets wat je haat. Bijvoorbeeld zijn vak, of wat er dan ook voor jou werkt.

Een tweede optie is je concentreren op de les zelf, en niet zozeer de leraar. Als dit niet kan omdat je jezelf afleidt, kun je een schriftje bij je houden waar je steeds even op tekent of zo. Misschien werkt dat als afleiding.

Als laatste optie kun je een vriendin vragen of ze je wilt helpen, maar ik denk dat je het beter niet openbaar hoeft te maken. Dat is niet handig. Als je het aandurft, kun je met hem zelf gaan praten. Of dat handig lijkt, is aan jou.

Hermione
Probeer zo te denken......
Hij is oud
Hij vind jou niet leuk
Miss is ie wel getrouwd ofzo

Zolang het bij fantasieën en gedachten blijft....OK
Maar geen gekke dingen doen
Zoek gwn een leuke jonge van jou leeftijd
Hoi!

Hij is een leraar en jij bent een leerling, dus de kans dat het iets wordt, is heel klein. Dit klinkt hard, maar volgens mij kom je er wel over. Probeer je meer te focussen op jongens van je leeftijd, die zijn bereikbaar. ; ) Ga niet met jongens afspreken die je niet kent, want daar kun je ook gekwetst uitkomen. Vraag aan vriendinnen of ze een leuke jongen kennen, waarvan ze weten dat hij betrouwbaar is.

Succes d'ermee!
Groetjes
x

Reageer