Vraag

masturberen zat

  • 26 May 2021
  • 8 reacties
  • 273 Bekeken

Badge

Ik wil graag een vibrator kopen (ben een jongen van 14 BTW) maar kan er geen vinden en k heb al op het darkweb gekeken (laat ook ff weten of het raar is dat ik soms op het darkweb kijk) heeft iemand suggesties het liefst anoniem zodat mijn ouders er niet achter kunnen komen? Ik wil ook wel graag seks maar, ik heb geen vriendin.


8 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Op internet zijn die gewoon te koop hoor. Als je het intypt op google vind je het al.

Tja, of het raar is dat je op t darkweb zit...idk denkt t niet.. of het verstandig is: nee

Badge

@jaivy erg bedankt voor de tips maar ik kon het niet vinden ik zal nog een keer kijken en als er nog andere mensen zijn die tips hebben laat maar weten 

Reputatie 2
Badge +1

ik weet honderd procent zeker dat je wat kunt vinden op bol.com. Als je niet wilt dat je ouders erachter komen kun je het bij een winkel of vriend laten bezorgen en vervolgens ophalen. Je ouders kunnen waarschijnlijk alleen zien bij welke winkel je dingen besteld maar niet precies welk item. Ik denk niet dat ze het heel suspicious zouden vinden als ze zien dat je iets bij bol.com hebt besteld.

Badge

Ok @NoTimeForSleep heel erg bedankt ik zal ff kijken

Reputatie 2
Badge +3

wat zijn vibrators?

wat zijn vibrators?

Trillende seksspeeltjes, zoals vibrerende dildo’s of clitoris-stimulators

Reputatie 2
Badge +1

Zoek een vriendin als je zin hebt in seks of iets in die aard

Voor een flashlight if vi rator Kan je zelfs op bol. Com terecht

 

Badge

@Anoniel dat probeer ik

Reageer