Beantwoord

Masturberen veel mensen van mijn leeftijd?

  • 16 February 2019
  • 20 reacties
  • 9086 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik vroeg me af of het normaal is om te vingeren op mijn leeftijd? Ik ben 14 jaar oud
icon

Beste antwoord door anoniemblijfikliever 16 February 2019, 16:44

Bekijk origineel

20 reacties

Reputatie 2
Badge +2
Hartsikke normaal, veel jongens en meisjes beginnen al op hun 12e en doen het soms wel elke dag! Geen zorgen, geniet er gwn van!
Hey op je 14 de is dit zeker normaal ! iedereen begint op de leeftijd wanneer je er zelf klaar voor bent en er zin in hebt. ik begon zelf al op m'n 11 de

Groetjes Ano00001111
@Jongen 13 hahfvrj geen enkele, ooit.
Ik ben jongen 14 jaar, ik masturbeer best vaak...
Ik ben 13 jaar en ik begon met mastruberen op mijn 10e best jong maar toen deed ik het af en toe nu bina elke dag! Best normaal dus
Toen ik 8 was ontdekte ik het al! Dus ja voorkomen normaal
Ik masturbeerde al toen ik in groep 3 zat😆 ik wist alleen toen nog niet dat het masturberen was. Ik ben er pasgeleden weer mee begonnen en brn 12. Niks aan het handje dus.
Badge
Ik vroeg me af of het normaal is om te vingeren op mijn leeftijd? Ik ben 14 jaar oud

Zeker, vooral ook geil via Snapchat...

  • aangepast door de Kindertelefoon ivm anonimiteit -
Badge +5
Ik denk dat je ermee begint als je er aan toe bent.

Ik ben op mijn 14e bevallen van mijn dochter, en mijn zwangerschap was een bewuste keuze.
Ligt eraan ik was 15 toen ik dat ontdekte. Maar na 2x vond ik het genoeg ik moest stoppen. Sindsdien doe ik het niet meer. En tsja missen? Eerst wel nu echt niet meer!
Raar? Nee want het is een bewuste keuze
Hey dit is hardstikke normaal ik ben ook 14 en ben al veel eerder begonnen denk 11 ofzo een vriend van me begon al op zijn achtste dus is heel normaal iedereen doet het.
Gr lisa
Heel erg normaal, ieder heeft zo zijn eigen leeftijd om te starten. Terwijl sommige er nog niet aan denken op hun 16 jaar zijn anderen er al een lange tijd mee bezig. Je moet er heus niet mee inzitten, ik ben er zeker van dat je lang niet de enige bent!
Ik denk dat je ermee begint als je er aan toe bent.

Ik ben op mijn 14e bevallen van mijn dochter, en mijn zwangerschap was een bewuste keuze.

Wow, dit is vroeg. Natuurlijk respecteer ik je keuze, maar mis je dan je tienerjaren niet waarin je zou kunnen uitgaan en fuiven?
Volkomen normaal want het begint dat we verliefd worden en opgewonden maar als tiener komt de vraag van ik heb een vagina of penis maar wat kan ik daarmee en dus voel je eens dat voelt lekker en zo ga je uit nieuwsgierigheid met jezelf spelen.

Ik vind het zelf niet normaal als je jezelf niet leert te ontdekken. Ik was 13 toen ik een meisje leerde kennen en verliefd was op een avond lag ik in bed en dacht aan haar toen ik een erectie kreeg en voelde alvorens ik het besefte was ik aan het masturberen want ik was van waarom komt die omhoog maar het is normaal en bij de een gebeurt het vlugger dan bij een ander

ik ben zelf 14 en masturbeer al 2 jaartjes

 

heel normaal voor je leeftijd

 

XX lovely.girl

Reputatie 5
Badge +5

Ik denk dat je ermee begint als je er aan toe bent.

Ik ben op mijn 14e bevallen van mijn dochter, en mijn zwangerschap was een bewuste keuze.


Wow, dit is vroeg. Natuurlijk respecteer ik je keuze, maar mis je dan je tienerjaren niet waarin je zou kunnen uitgaan en fuiven?

Is helemaal niet vroeg, en heeft ook niks met de rest te maken van je tienerja

Badge

Ik vroeg me af of het normaal is om te vingeren op mijn leeftijd? Ik ben 14 jaar oud

Mijn jongensvrienden zeggen ook de hele tijd dat ik het veel eerder had moeten doen maar ja het is normaal. Doe het niet omdat mensen zeggen dat je het moet doen maar als je zeker weet dat je het wilt. Ik hoop dat je iets aan mijn advies hebt gehad.

Reputatie 3
Badge +4

Dat is heel normaal ik begon er eerlijk gezegd al op mijn 12e mee, dus je hoeft je niet te schamen iedereen van jouw leeftijd doet het

Badge

Dat is heel normaal hoor!

Ik begon zelf ook jong, en dat is helemaal niet verkeerd!

Ik ben 13 jaar en ik masturbeer bijna elke dag ik geniet elke keer van. Ik begon toen ik 10 was. Geniet er maar van.

Reageer