Vraag

masturberen op school

  • 23 July 2019
  • 28 reacties
  • 26828 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2
Hoi ik ben een jongen van 14 jaar, ik ga na de zomervakantie naar 4havo.
Ik vraag me af, hebben jullie wel eens gemasturbeerd op school?
Ik begon met masturberen toen ik 11 jaar was en dat deed ik vaak op de basisschool in de wc(groep 😎.
Ook heb ik dit 1 keer gedaan op de middelbare school in de wc in klas 1 toen was ik 12 jaar. Die keer op de middelbare school was ook de eerste keer dat ik voorvocht had ik schrok heel erg en ik vond het heel raar zoiets plakkerigs nats aan je eikel.

Jongen EN meisjes laat even weten of jij dit ook hebt of waarom je het juist niet deed. Dankjewel ik ben er best onzeker over.

28 reacties

Ik heb het ook veel gedaan! Het maakt het juist geiler vooral als er andere op het toilet zitten, binnenkort kan ik het alleen niet meer want ik word een transmeisje
Reputatie 1
Badge
Ja waarom zou het niet kunnen. En je hoeft niet onzeker te zijnšŸ˜‰
Ik ben meisje, zelf zou ik het niet echt durven op school, bang om betrapt te worden. Masturberen is best intiem, vandaar. Maar als jij het wilt, ik heb er nix op tegen

Ik heb het nog nooit gedaan omdat het niet tijdens de les kan dan ben je te lang weg. In de pauzes ben ik altijd gwn met mn vriendinnen dus dan gaat het ook niet echt. Na school zou kunnrn maar de wc's zijn aan het einde van de dag erg vies en dan ben ik niet meer zo geil snapje. Ik zou het wel graag n keer willen doen op een dag dat ik een vrij uur heb zonder vrienden want dan kan je jezelf ff lekker vingeren in de wc . Lijkt me wel chill om te doen maar jaa is er gwn nog niet van gekomen

Ik heb ook wel eens gemasturbeerdĀ Ā op school. Vond ik erg spannend maar zeker niet erg

Heyy

Ik heb wel eens gemasturbeerdĀ Ā op school, in de wc. Vond het heel spannend maar ook geil. Vooral omdat er andere mensen naast je zitten en je ze hoort praten. Kan het iedereen aanraden haha.Ā 

Badge

hallo iedereenĀ 

ik masturbeerĀ ook wel eens al sinds mijn elfde het is heel normaal hoor het zeker een aanrader

en je kan zelf het beste weten hoe je het doet.

Badge

ook al eens gedaan,

heel opwindend en geilĀ 

als je het tijdens de les doet moet je wel snel klaarkomen anders gaan ze raar denken ( de leerkrachten)

Reputatie 2
Badge +3

Als je er zin in hebt moet je het gewoon doen

Groetjes (en veel plezier met aftrekken!)

Anonympie

Hii!

Ā 

Ik doe dit niet, omdat ik weet dat mensen je kunnen horen, ik vind het ook niet hygienisch op school

Ā 

greetz! :)

Badge +1

Hai

Ik zou het bewaren voor als je thuis bent en je privacy hebt. Dan kun je er echt voor gaan en hoef je niet bang te zijn dat iemand je hoort ofzo. Ik zou het echt niet doen, stel iemand haalt een grap uit een maakt een foto onder de deur door en je bent betrapt BEN JE DE LUL:)Ā 

Reputatie 1
Badge +1

Ik deed het in de klas maar de lerares zag het toen moest ik het voor de klas verder doen.

Reputatie 3
Badge +1

ik heb het in groep 7 en 8 gedaanĀ 

Ā 

oĀ  Ā  ik ben 16Ā  Ā  Ā  dus ik zit al niet meer in groep 8Ā 

Reputatie 6
Badge +12

Ik deed het in de klas maar de lerares zag het toen moest ik het voor de klas verder doen.

Hey dit is denk ik strafbaar

Badge

hai,

ik ben een meisje en nee heb nooit gedaan ook niet van plan, is omdat t mij nii chill lijkt, bang dat k betrapt word ofzo en omgeving voelt gewoon niet fijn maar ja denk als je het zelf wel fijn vind of fijner dat thuis ofzo doen denk ik idk

Reputatie 3
Badge +3

Ja ik doe het ook wel eens, maar wel op de wc dan. DOE HET NIET IN DE KLAS! Dat kan echt nietšŸ˜– maar op de wc doe ik het vaak genoeg en dat is best chill. Ik word er juist echt keihard van doordat er anderen in de buurt zijnšŸ˜…

Reputatie 1
Badge

Ik vind het zelf een beetje raar maar met een vriendin ofzo lijkt me ook wel geil

Reputatie 4
Badge +3

is lekker spannend, heb het wel eens gedaan. ben een meisje

Reputatie 1
Badge

Ik deed het in de klas maar de lerares zag het toen moest ik het voor de klas verder doen.

Jo das toch niet goed

Badge

Ik vind het heel geil op te masturberenmet een jongen in de wc we gaan dan samen naar de wc in de middagpauze en masturberenĀ en kijken naar elkaar tot we klaarkomen

Ā 

Reputatie 1
Badge +1

Ik deed het in de klas maar de lerares zag het toen moest ik het voor de klas verder doen.

Nee dat is te erg dat kan toch niet

Reputatie 3
Badge +1

Wel gedaan maar niet lang, vind die hygiĆ«ne op school maar barreslechtĀ 

Reputatie 3
Badge +1

Ik deed het in de klas maar de lerares zag het toen moest ik het voor de klas verder doen.

vond de lerares wel leuk zekerĀ šŸ˜¬

Reputatie 2
Badge +1

Ja ik heb gemasturbeerdĀ in de klas echt letterlijk ik was toen 11/12 en ik was echt super opgewonden door de les so en ik begon te masturberenĀ in de klas onder men tafel er kwam 1 kreun uit men mond maar ze hebben gelukkig niks geh

Kan je uitleggen hoe het daartoe kwam en hoe het ging, wil het zelf ook proberenĀ 

Reputatie 3
Badge +3

Hoi ik ben een jongen van 14 jaar, ik ga na de zomervakantie naar 4havo.

Ik vraag me af, hebben jullie wel eens gemasturbeerd op school?

Ik begon met masturberen toen ik 11 jaar was en dat deed ik vaak op de basisschool in de wc(groep šŸ˜Ž.

Ook heb ik dit 1 keer gedaan op de middelbare school in de wc in klas 1 toen was ik 12 jaar. Die keer op de middelbare school was ook de eerste keer dat ik voorvocht had ik schrok heel erg en ik vond het heel raar zoiets plakkerigs nats aan je eikel.



Jongen EN meisjes laat even weten of jij dit ook hebt of waarom je het juist niet deed. Dankjewel ik ben er best onzeker over.


ik doe het niet omdat ik het gw niet per se geil vind en het is erg makkelijk om betrapt te worden en dan ben je de lul, bijv op mijn school was een jongen betrapt en gefilmd en drna na die video was doorgestuurd naar praktisch gezien de hele school was, was die jongen dus verhuisd met ze hele familie naar een andere stad of land ofzoiets. kort door de bocht je wilt t niet

Reageer