Masturberen onder het lezen van topics

  • 15 March 2016
  • 19 reacties
  • 2509 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey,
Je leest t al, ik masturbeer vaak onder het lezen van deze topics. Ik vind het heerlijk om ervaringen en facts te lezen van mensen. Maar mijn vraag is doen meer mensen dit en is dit raar?

19 reacties

Ach ik heb ook wel eens dat hier een topic tussen zit wat geil vind en dan ruk ik ook wel eens.
Tsja ik ben hier volgens mij wel eens voorbij gekomen toen ik me aftrok, maar ik vind het persoonlijk niet echt opwindend wat hier allemaal besproken wordt. Dan kun je beter naar sekswoordenboek of zoiets gaan...
Ik doe dat ook soms als het bijvoorbeeld een geil seks verhaal is ofzo of als iemand erover verteld en hulp vraagt
Ik vinger mezelf dan ook wel eens is gwn normaal
Ach ik heb ook wel eens dat hier een topic tussen zit wat geil vind en dan ruk ik ook wel eens.

Is dat niet een heel klein beetje awkward??
Maar als je dat leuk vind, ga vooral je gang!
Wel eens maar niet heel vaak
Ach ik heb ook wel eens dat hier een topic tussen zit wat geil vind en dan ruk ik ook wel eens.

Is dat niet een heel klein beetje awkward??
Maar als je dat leuk vind, ga vooral je gang!


Hoezo is het awkward? Als er hier weleens een geil verhaal tussen staat van iemands ervaring of zo, dan masturbeer ik gewoon. Ik bedoel niemand zou er ooit achter komen dat ik op zijn of haar verhaal heb gemasturbeerd :8
Daar zit wel een punt in... Ah, zoals ik al zei: ga vooral zo door dan
Daar zit wel een punt in... Ah, zoals ik al zei: ga vooral zo door dan
je bent niet de enige in waarschijnlijk. weet het wel zeker
wat is er nou lekkerder als iets lezen en er over fantaseren alsof het jou overkomt en je dan daarbij aftrekken.

Ja ik weet "the real thing" is miss wel beter, maar niet altijd binnen handbereik en jezelf aftrekken is altijd binnen handbereik, if you know what i mean :P

Dus gwn allemaal er lekker mee doorgaan. Het lijkt mij wel geil als iemand anders door iets dat ik heb meegemaakt en hier ergens heb geschreven opgewonden raakt of er iig over fantaseert en dan hoop ik dat ie er net zoveel plezier aan beleeft als ik heb gehad
Ik snap je totaal
Sommige verhalen zijn ook best opwindend en je krijgt in de puberteit al snel een stijve
(btw ik heb het 2x al gedaan dus drm snap ik je ook)
Precies wat JJBOY ook al zegt, fantaseren is heel lekker en mij lijkt het ook geil als iemand van wat bijvoorbeeld ik opschreef iemand geil maakt
Dus gwn lekker mee doorgaan
Op dit moment lol
Het is ook tamelijk respectloos tho... zorg voor je eigen reine geweten maar dat de verhalen waarop je je aftrekt ook echt geil zijn en niet over verkrachting ofzo gaan...
Badge

Bij mij is het standaadt geworden ik trek elke dag af op zulke verhalen

Reputatie 2
Badge +1

Ik doe dat zeker elke dag, want zit elke dag op t forum

Bij een mooi verhaal doe ik het ook

Reputatie 1
Badge +2

Ik heb het bij sommige topics hier ook dan ga ik ook vingeren en voelen niks geks aan denk ik 

Reputatie 1
Badge +2

Ja ik denk dat dit normaal is ik doe het ook vaak maar ga dan niet echt masturberen omdat mijn familie een verdieping onder mij zit maar ga dan met mijn hand in mijn broek tegen mijn onderbroek aandieuwen en rondjes draaien dit is echt heel geil maar je moet wel opletten met het klaarkomen. 

Reageer