Vraag

masturberen met vriendin van mij

  • 30 December 2019
  • 4 reacties
  • 1915 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

hallo ik heb een vraag, 

hebben jullie ervaring met friends with benefits?? (aftrekken/vingeren/etc. met een vriend of vriendin) ik zou dit namelijk best graag willen gewoon voor de leuk. voor de mensen die hier ervaring mee hebben :

1. hoe heb je het gevraagd of ze interesse hadden? 

2. hoe ging het er aan toe? dus zoenden jullie tegelijkertijd of keken jullie elkaar geil aan of gewoon je ding doen en bek houden?? 

3. met meisje-wat deed je toen bin haar en wat vond ze er van? 

met jongen-wat deed je toen bij hem en wat vind hij er van?

ik hoop dat iemand dit beantwoord :))) 


4 reacties

Hallo anoniem_verhaal :)

Ik heb nog nooit friends with benefits gedaan maar je kunt gewoon voorstellen bij bijvoorbeeld doen durven of de waarheid of andere spellen of zij wilt masturberen met jou.

-Dr8gon99

Hey anoniem_verhaal

 

Persoonlijk zou ik niet geneigd zijn om intiem te worden met een vriend(in). Wel kan ik je vertellen dat je op voorhand best duidelijke afspraken maakt, zodat er later geen misverstanden ontstaan. Zo zou het namelijk kunnen gebeuren dat de een gevoelens ontwikkelt voor de ander. Op voorhand weten waar het op staat en welke wensen jullie beiden hebben, is nuttig. 

 

Gr. Kenshin

hallo ik heb een vraag, 

hebben jullie ervaring met friends with benefits?? (aftrekken/vingeren/etc. met een vriend of vriendin) ik zou dit namelijk best graag willen gewoon voor de leuk. voor de mensen die hier ervaring mee hebben :

1. hoe heb je het gevraagd of ze interesse hadden?  We praatte wel eens over masturberen en dat soort dingen, we wouden t opeens allebei doen, toen stelde ik voor om het samen te doen, en dat vond ze een heel leuk idee. (Ik ben namelijk best seksueel actief) uiteindelijk wouden we graag beide fwb doen

2. hoe ging het er aan toe? dus zoenden jullie tegelijkertijd of keken jullie elkaar geil aan of gewoon je ding doen en bek houden??  Ze kwam op me en begon me te zoenen, en toen kleedden we elkaar langzaam uit, eerst voorspel en daarna de rest! 

3. met meisje-wat deed je toen bin haar en wat vond ze er van?  Beffen vond ze erg lekker aan dr te zien (en te horen) ik deed alles met dat meisje haha

met jongen-wat deed je toen bij hem en wat vind hij er van? -

ik hoop dat iemand dit beantwoord :))) 

 

 

btw, dit werd uiteindelijk een relatie  (maak goede afspraken) daarna ging t uit en nu doen we weer aan fwb haha

 

hopelijk heb je er wat aan!

Xxx AGirl1234

 

hoi hoii! 

Ik heb 2 keer een tijd met iemand fwb gehad dus ben ook geen expert maar ik denk dat je idd t beste kan vragen door middel van een spelletje. Ik ben een meisje en ik vond het altijd heel fijn omdat je meer kan lachen en het maakt allemaal niet heel veel uit want het is gewoon een vriend(in) van je.

Voor mij was het gewoon alsof je gewoon samen een leuke sport aan t beoefenen was ofzo, moeilijk te beschrijven maar je bent gewoon nog vrienden maar in plaats van je normale bezigheid gwn sex haha. sounds weird maar is wel een aanrader, misschien niet voor iedereen tho. 

je kan elkaar wel echt van binnen en buiten leren kennen! ;) 

 

 

Reageer