Beantwoord

Masturberen meisje

  • 7 April 2019
  • 28 reacties
  • 20499 Bekeken

hey, ik ben een meisje en net 13. Ik masturbeer al. Nou probeer ik het wel af en toe maar ik weet nog niet precies hoe ik nou echt het beste kan vingeren. Heeft iemand tips? En wat zou ik kunnen gebruiken op bijvoorbeeld in Mn vagina te doen? Ik kan niet zomaar een dildo kopen maar zou wel graag iets erbij gebruiken. Of gewoon niet doen?
icon

Beste antwoord door Anonymous 8 April 2019, 10:13

Bekijk origineel

28 reacties

Hoi

Velen vinden het fijn om de clitoris te stimuleren. De clitoris bevindt zich van voren, tussen de binnenste schaamlippen. Op deze pagina kan je lezen welke mogelijkheden je zoal hebt.

Als je ervoor kiest om met speeltjes te experimenteren, is het belangrijk dat je enkel voorwerpen gebruikt die voor dit doel ontworpen zijn. Met voorwerpen die niet bedoelt zijn als seksspeeltjes, zou je je kunnen bezeren.

Groetjes
Kenshin
Reputatie 2
Badge
Heyyy, ik mastrubeer zelf ook en ben ook 13 de eerste keer dat ik het deed was ik nog 12. Zelf ben ik denk ik meerderen keren klaargekomen (ik kreeg het heet en kreeg een heel fijn gevoel in mijn vagina). Ik kom klaar (denk ik, het geeft in ieder geval een heeeeel fijn gevoel)
als ik:
1. Met alleen een onderbroek aan op m'n knieën in bed ga zitten en een kussen tussen mijn dijen stop en dan heftige bewegingen (op en neer gaan of naar voren en achteren) ga maken dit doe ik dan voor zo'n 2-5 min
2. Klinkt misschien nogal gek, maar gewoon in mijn hoofd een seksfantasie bedenken. Iedereen vind een andere soort fantasie opwindend, een vriendin van mij vind bijvoorbeeld fantasieën waarin zij dronken is en dan seks heeft opwindend. Ik zelf denk graag aan iets met veel voorspel (perongelukken aanrakingen en/of beelden te zien krijgen). Hiermee ben ik meerderen keren klaargekomen, het is handig als je bijvoorbeeld stil moet zijn of als je er zin in hebt gewoon tijdens een auto ritje😂
Reputatie 2
Badge
Voor mij werkt vingeren of iets in de vagina stoppen sowieso niet, maar je moet gwn zelf proberen wat fijn is voor jou
Badge +1
Hee! Zelf doe ik een knuffel in Mn onderbroek en dan ga je daarop seks bewegingen maken je hoort ook vaak de douchekop , shapooflessen, borstelsteel en om je zelf meer op te winden kan je altijd zo bloot mogelijk gaan liggen en alvast een beetje je borsten knijpen klinkt allemaal raar maar helpt wel!
Jr clitoris stimuleren zit boven aan je vagina en een achterkant van een make-up kwast kan je in je gaatje stoppen 😀
Reputatie 7
Badge +7
Hallo,

ik wil jullie er even aan herinneren dat het op dit forum niet is toegestaan om contactgegevens uit te wisselen zoals snap, insta en dergelijke. Letten jullie daar goed op?

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon
Badge

Heyyy, ik mastrubeer zelf ook en ben ook 13 de eerste keer dat ik het deed was ik nog 12. Zelf ben ik denk ik meerderen keren klaargekomen (ik kreeg het heet en kreeg een heel fijn gevoel in mijn vagina). Ik kom klaar (denk ik, het geeft in ieder geval een heeeeel fijn gevoel)
als ik:
1. Met alleen een onderbroek aan op m'n knieën in bed ga zitten en een kussen tussen mijn dijen stop en dan heftige bewegingen (op en neer gaan of naar voren en achteren) ga maken dit doe ik dan voor zo'n 2-5 min
2. Klinkt misschien nogal gek, maar gewoon in mijn hoofd een seksfantasie bedenken. Iedereen vind een andere soort fantasie opwindend, een vriendin van mij vind bijvoorbeeld fantasieën waarin zij dronken is en dan seks heeft opwindend. Ik zelf denk graag aan iets met veel voorspel (perongelukken aanrakingen en/of beelden te zien krijgen). Hiermee ben ik meerderen keren klaargekomen, het is handig als je bijvoorbeeld stil moet zijn of als je er zin in hebt gewoon tijdens een auto ritje😂

hoiii! ik weet dat het ondertussen een jaar later is maar het hele bericht slaat op mijn idee over dit. wij hebben prc hetzelfde! ik doe meestal tip 1 en het is fijn om te horen dat ook andere het doen.. 

liefs

Badge

hey, ik ben een meisje en net 13. Ik masturbeer al. Nou probeer ik het wel af en toe maar ik weet nog niet precies hoe ik nou echt het beste kan vingeren. Heeft iemand tips? En wat zou ik kunnen gebruiken op bijvoorbeeld in Mn vagina te doen? Ik kan niet zomaar een dildo kopen maar zou wel graag iets erbij gebruiken. Of gewoon niet doen?

Ik doe vaak een passer in mijn vagina

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @Louiseh 

Wat goed dat je meedenkt! De informatie die je geeft, klopt alleen niet helemaal. Een passer in je vagina kan namelijk erg schadelijk zijn voor je vagina.

Voor correcte informatie verwijzen we je naar https://sense.info/nl/zoeken?term=Vibrator. Een vibrator of dildo zijn daar wel voor.

 

Groetjes, Renske 

De Kindertelefoon 

Badge

Hoi @Louiseh 

Wat goed dat je meedenkt! De informatie die je geeft, klopt alleen niet helemaal. Een passer in je vagina kan namelijk erg schadelijk zijn voor je vagina.

Voor correcte informatie verwijzen we je naar https://sense.info/nl/zoeken?term=Vibrator. Een vibrator of dildo zijn daar wel voor.

 

Groetjes, Renske 

De Kindertelefoon 

hzo is een passer schadelijk ik vindt het juist fijn

 

Hoi @Louiseh 

Wat goed dat je meedenkt! De informatie die je geeft, klopt alleen niet helemaal. Een passer in je vagina kan namelijk erg schadelijk zijn voor je vagina.

Voor correcte informatie verwijzen we je naar https://sense.info/nl/zoeken?term=Vibrator. Een vibrator of dildo zijn daar wel voor.

 

Groetjes, Renske 

De Kindertelefoon 

hzo is een passer schadelijk ik vindt het juist fijn

 

Een passer is een moordwapen, zo scherp als een mes. Doe vooral waar je zin in hebt, maar als je je vagina straks openhaalt is het je eigen schuld

Reputatie 6
Badge +5

@Louiseh, net als Angovis zegt, je kan je er jezelf per ongeluk mee verwonden! 
Seksspeeltjes, zoals een vibrator zijn echter juist gemaakt om te masturberen. 

Badge

@Louisehje kan je er jezelf per ongeluk mee verwonden! 
Seksspeeltjes, zoals een vibrator zijn echter juist gemaakt om te masturberen. 

Kan je een seksspeeltje kopen bij de drogist?

Hoi @Louiseh 

Wat goed dat je meedenkt! De informatie die je geeft, klopt alleen niet helemaal. Een passer in je vagina kan namelijk erg schadelijk zijn voor je vagina.

Voor correcte informatie verwijzen we je naar https://sense.info/nl/zoeken?term=Vibrator. Een vibrator of dildo zijn daar wel voor.

 

Groetjes, Renske 

De Kindertelefoon 

hzo is een passer schadelijk ik vindt het juist fijn

 

Zitten scherpe punten aan

En Lukt t al

Een beetje op je vagina wrijven dat voelt vaak prettig aan . En nou ben ik wel een jongen maar volgensmij is een komkommer geen slechte dildo ofzo

Reputatie 3
Badge +3

Een beetje op je vagina wrijven dat voelt vaak prettig aan . En nou ben ik wel een jongen maar volgensmij is een komkommer geen slechte dildo ofzo

HAHAHAHA EEN KOMKOMMER HAHAHAH oke ja random dit maar ik ga stuk, een komkommer is echt heeeeel andersss

 

Ik gebruik zelf meestal een kussen voor tussen mn benen en zoals eerder al gezegd maak je daar dus bewegingen op die je fijn/ opwindend vind.  Als je het 'goed’ genoeg  doet hoef je soms niks anders meer te doen ;)

Groetjess

Badge

Hoi!

Als het goed is ben je nu iets van 14, zelf ken ik iemand die een vibrator van bol.com had gekocht. Het was best wel goedkoop maar wel veilig. Je kan ook altijd een tandenborstel of een massage app op je telefoon gebruiken, als je niks hebt dat je kan ontsmetten kan je een plastic handschoen gebruiken ipv een condoom voor protection. 

Reputatie 1
Badge

ik masturbeer op mijn kamer door op mijn skippybal te rijden <deel van de tekst door de Kindertelefoon verwijderd>

Soms ga ik fietsen en neem ik een speelbal mee en dan fiets ik door het bos en op een afgelegen plekje leg ik de bal op de bagagedrager en ga erop rijden met alleen een rokje of een kleedje aan en door de wrijving van de bal tegen mijn kutje en het gekraak van de bagagedrager krijg ik meerdere orgasmes op de bal, doe het wel op een plaats waar ze jou niet kunnen zien.

Reputatie 1
Badge

maar zijn er meer tips

Badge

Vingeren raad ik al niet aan want je voelt dat gewoon bijna niet (behalve als iemand anders dat bij je doet) maar gewoon de clit te stimuleren wel. Ik doe het eig al voor het merendeel van m’n leven en ben er nooit echt moe van geworden ofzo. Gwn 3 vingers op je clit zetten en steeds sneller gaan 

Reputatie 1
Badge +1

hey, ik ben een meisje en net 13. Ik masturbeer al. Nou probeer ik het wel af en toe maar ik weet nog niet precies hoe ik nou echt het beste kan vingeren. Heeft iemand tips? En wat zou ik kunnen gebruiken op bijvoorbeeld in Mn vagina te doen? Ik kan niet zomaar een dildo kopen maar zou wel graag iets erbij gebruiken. Of gewoon niet doen?

 

een elektrische tandenborstel is zo fijn! 

Reputatie 1
Badge

Ik zelf neem een laken en stop het tussen mijn benen, hou het heel erg strak vast en beweeg dan met mijn heupen op en neer

Ik vijf met mijn vingers over mijn clitoris en kijk iets opwindend het help mij altijd en ik kom altijd klaar voor mij een prettig he voel. Alleen een vraag wat is ongeveer zo dik al een piemel ik weet het niet. 

Reageer