Masturberen meisje 13

  • 16 May 2020
  • 5 reacties
  • 801 Bekeken

Badge

hallo k ben een meisje van 13 jaar en ik doe al sinds mn 11/12 aan masturberen. ik heb nooit geweten dat het zo heette maar ik kom er via dit forum uit. is het raar dat je masturbeert op je 13e? en wat doen jullie? ik doe dingen met mn hand of op een kussen seks bewegingen maken. 

liefs


5 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Beste anoniempje2305,

 

Het is hartstikke normaal dat je op je 11/12 al masturbeert. Zelf ben ik een jongen dus ik heb geen eigen ervaring. Maar ik heb wel een vriendin waarmee ik al seksueel actief ben. Het is sowieso handig om te experimenteren met wat je fijn vindt. Je kan doen wat jij al doet. Of je kan je clitoris stimuleren. (Dat plekje boven je vagina) Je kan ook je G-Spot stimuleren (Die zit ongeveer 5 centimeter in de vagina aan de bovenkant) Beide deze plekken hebben veel zenuwuiteindes en zijn dus heel geil en gevoelig. En uiteindelijk kan je natuurlijk altijd variëren met snelheid. Kijk wat je zelf het lekkerst vindt

 

Ik hoop dat je hier wat aan had.

M.v.g T-Town

Badge

Beste anoniempje2305,

 

Het is hartstikke normaal dat je op je 11/12 al masturbeert. Zelf ben ik een jongen dus ik heb geen eigen ervaring. Maar ik heb wel een vriendin waarmee ik al seksueel actief ben. Het is sowieso handig om te experimenteren met wat je fijn vindt. Je kan doen wat jij al doet. Of je kan je clitoris stimuleren. (Dat plekje boven je vagina) Je kan ook je G-Spot stimuleren (Die zit ongeveer 5 centimeter in de vagina aan de bovenkant) Beide deze plekken hebben veel zenuwuiteindes en zijn dus heel geil en gevoelig. En uiteindelijk kan je natuurlijk altijd variëren met snelheid. Kijk wat je zelf het lekkerst vindt

 

Ik hoop dat je hier wat aan had.

M.v.g T-Town

thnx!

Reputatie 2
Badge +1

Beste anoniempje2305,

 

Het is hartstikke normaal dat je op je 11/12 al masturbeert. Zelf ben ik een jongen dus ik heb geen eigen ervaring. Maar ik heb wel een vriendin waarmee ik al seksueel actief ben. Het is sowieso handig om te experimenteren met wat je fijn vindt. Je kan doen wat jij al doet. Of je kan je clitoris stimuleren. (Dat plekje boven je vagina) Je kan ook je G-Spot stimuleren (Die zit ongeveer 5 centimeter in de vagina aan de bovenkant) Beide deze plekken hebben veel zenuwuiteindes en zijn dus heel geil en gevoelig. En uiteindelijk kan je natuurlijk altijd variëren met snelheid. Kijk wat je zelf het lekkerst vindt

 

Ik hoop dat je hier wat aan had.

M.v.g T-Town

thnx!

Geen probleem, en veel plezier he:yum::joy:

Reputatie 2
Badge +1

Hi, 

Het is volkomen normaal, ik ben zelf 14 en doe het ook. Het is heel lekker om de douchekop op je clitoris te richten. Je kan ook vanaf de binnenkant van je benen naar je clitoris toewerken, danbouw je het wat meer op.

Dit klinkt misschien heel raar maar er zijn best veel meiden die een elektrische tandenborstel tegen hun clitoris aanwrijven, ik doe dit zelf ook. Je moet zorgen dat je niet het borsteltje gebruikt dat je gebruikt om je tanden te poetsen, maar een schone 😉. Zelf vind ik met de elektrische tandenborstel het fijnst.

Als je nog vragen hebt stel ze dan zeker!

Veel plezier ;)

 

Ik vinger/mastrubeer dagelijks sinds mn 12e en het is volgensmij harstike normaal

Reageer