Vraag

masturberen, is dat raar?

  • 19 June 2022
  • 7 reacties
  • 315 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy, ik ben een meisje van 14, en ik masturbeer al best lang. ik ben begonnen op mn tiende, is dat raar? niemand van mijn vrienden deden het toen, nu eigenlijk ook niet. Ik voel me nu best raar en anders. Ben ik de enige?

xx moonlight


7 reacties

Badge

Nee je bent echt niet de enige. en ga alsjeblieft niet stressen van ik ben raar en anders, je bent er gewoon vroeg bij en dat hebben meer mensen de ene ontdekt het op zijn 15e en de ander al op zijn 10e dus helemaal niet raar.

Groetjesss

Reputatie 4
Badge +4

Ik durf wedden dat veel van je vriendinnen het ook doen maar het je gewoon niet zeggen . Met masturberen is niks mis , geniet er gewoon van ,ik deed het ook al toen ik jouw leeftijd had hoor.

Badge

Hee niks raars aan ik was jaar of 8 toen ik al tegen me matras zat te schuren en jaar of 10 dat ik met me lul begon te spelen.

Reputatie 1
Badge

Ik dee het ook al vanaf me 10e. Geniet er gwn van zorg dat het lekker voelt dan is er niks mis mee sws niet maar ik ben nie goed in typen maar oke t is gwn oke

Xxxx skyy

 

Reputatie 3
Badge +1

Het is volkomen normaal!

Geloof me of niet maar ik doe het al sinds groep 2.

Groetjes!

 

Reputatie 4
Badge +2

Hii

Het is echt niet raar als je het al vanaf je tiende doet.

Badge +1

het is echt niet raar! Ik denk dat ongeveer iedereen het wel op een andere manier doet! (maar dat zeggen ze dan natuurlijk niet wantja ahha) 

Reageer