Masturberen in het openbaar

  • 15 February 2018
  • 7 reacties
  • 13225 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey!

Ik ben een jongen van 14. Ik vind het vaak leuk om in het openbaar te masturberen, tot nu toe heb ik dat alleen nog maar gedaan op plekken waar de kans dat iemand me zou zien bijna 0 was bijv: openbare toiletten,douchehokjes op de camping en kleedkamers. Het geile hieraan vind ik dat je mensen hoort praten of lopen en dat jij daar dan zit te rukken zonder dat zij het doorhebben. Ik zit erover te denken om als het wat warmer weer word eens een keer in een bos in de buurt te gaan masturberen, vroeger zat ik bij de scouting dus ik ken de weg in het bos goed. Ik weet al een plek waar ik het zou kunnen doen: een groep met kleine dennenbomen met een klein open plekje in het midden. Door de dennenbomen is het onmogelijk dat iemand die op het pad loopt me doorheeft. Zijn er mensen die hetzelfde hebben? En is dit raar?

7 reacties

Ja k wil het ook wel
Het lijkt mij niet verstandig om dat te doen, zeker vanwege het feit dat men jou zou kunnen vinden.
Menspersoon dat is vrijwel onmogelijk en ik ben ook niet van plan om helemaal naakt door dat bos te lopen, gwn hand in m'n broek
meh iedereen vind zijn eigen ding geil vind het soms ook grappig als ik aan het rukken ben ik hoor stemmen
he reme4, ik vind het ook geil om in het openbaar klaar te komen. Ik heb het ook al in het bos gedaan maar bijvoorbeeld ook in de klas, ik had tijdens de les (vraag me niet hoe) een condoom omgedaan en dan met hand in de broek klaarkomen ( ik had een groot gat in mijn broekzak gemaakt en dan ga je met je hand in je broekzak en dan schuif je met je hand onder je onderbroek door en dan ga je aan je lul trekken...) ik zou dat nog wel een x keer willen doen. Ik heb altijd standaard condooms bij me dus kan altijd.

groetjes Thomas (15 en gay:D)
Hi Reme4,
Ik masturbeer niet in het openbaar, maar soms ben ik wel spontaan klaargekomen op gym!
De orgasmes komen van binnenuit als ik kracht moet zetten! Daarom zijn ze ook veel heftiger en ze duren ook langer als normaal.
Een jaar geleden moest ik een record zetten op het aantal sit-ups doen. Die won ik ook. Maar de jongen die mijn voeten vasthield zag dat ik een orgasme kreeg en maakte mee hoe ik doorbeukte om toch aan de meeste sit-ups te komen. Ik las de verbazing in zijn gezicht, en hij vroeg me daarna of ik was klaargekomen en of het lekker was geweest. Hij vond het knap dat ik daarna nog door kon zetten.
Ik vond het niet zo leuk dat het gebeurde! En ik heb die jongen ook wel eerlijk geantwoord.
Met sporten gebeuren zulke dingen ook. Het is soms beschamend! De weinige mensen die het doorhebben, tonen eigenlijk wel allemaal begrip ervoor!
Gelukkig weet ik zelf ook dat ik er niets aan kan doen, en dat ik het daarom mag laten gebeuren. Meestal trek ik me daarna even terug om een schoon broekje aan te trekken. Ik heb geleerd om er niet lang bij stil te staan.
Ik ben dus geen fan om het expres uit te lokken.
Jij mag het natuurlijk voor jezelf weten, groetje M12G

Reageer