Vraag

Masturberen en ineens bloeden

  • 2 June 2019
  • 7 reacties
  • 3927 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik was dus aan het masturberen ik was redelijk rap aan het bewegen en ik masturbeer met een borstel en ineens zie ik bloed maar ik dacht van het zal wel niks zijn en dan zie ik een hele hoop bloed dus ik sta recht van mijn bed en ik zie een hele plas bloed ik ben naar het toilet gegaan en heb mijn benen en vagina gekuist en heb een maandverband aangedaan en heb rap mijn lakens omgedraaid en ben terug gaan liggen want ik ga mijn lakens de volgende ochtend verwisselen maar het kan toch niet dat ik ongesteld ben geworden want ik was vorige week nog ongesteld en ik weet dat het in het begin als je net ongesteld word dat het heel onregelmatig is maar ik ben al 2 jaar ongesteld bijna 3 dus dat zou niet kunnen lijkt mij maar nu ben ik bang dat ik iets te hard en snel aan het masturberen was en dat ik daardoor een wond heb veroorzaakt zou dat kunnen?

7 reacties

Allereerst wil ik je aanraden om niet meer met een borstel te masturberen, aangezien die niet daarvoor gemaakt is. Je kunt dan beter een seksspeeltje gebruiken.
Ik heb verder niet zoveel verstand van menstruatie, dus ik zou zeggen houdt het in de gaten en ga desnoods naar een huisarts voor advies.
Hee,

Het is mogelijk dat je je maagdenvlies gescheurd hebt en dat dat is gaan bloeden.
Als het erger wordt of het gaat pijn doen raad ik je echt aan om naar de huisarts te gaan.
Dit kan iedereen overkomen dus je moet je vooral niet schamen :)

- Eendagsvlieg
Ik raad het je ook af om met die bostel te masturberen.
Dergelijke dingen zijn geen seksspeeltjes en kunnen, zoals je hebt gemerkt, weefsel beschadigen en wonden veroorzaken.
Als je zo'n ervaring wilt hebben, dan zul je een seksspeeltje moeten aanschaffen.
Het lijkt mij dan ook verstandig om de komende paar dagen even rustig aan te doen, zodat het kan herstellen.
Wie bracht je op het idee om met een tandenborstel te masturberen? Poets je tanden er gewoon mee
Het zou best kunnen zijn dat er nog restjes van je menstruatie over waren en die eruit kwamen. Of je hebt iets van binnen beschadigd. Bloed het nog lang? Ga dan idd ff naar de huisarts

xx Darlingyou
Wie bracht je op het idee om met een tandenborstel te masturberen? Poets je tanden er gewoon mee
Ik bedoel geen tandenborstel maar een haar borstel en ik dacht er zelf aan omdat ik geen seksspeeltjes of dergelijke kan kopen.

Ik krijg ook bloed tijdens masturberen

Reageer