Vraag

Masturberen


  • Anonymous
  • 0 reacties
Wie wilt er samen masturberen, of meer?

11 reacties

Hoii TER2003

Helaas is het niet de bedoeling seksueel contact te zoeken via de Kindertelefoon.

Succes in je zoektocht ?

Mvg Hulpjongenvp
Nee weet ik ???het is meer bedoeld als een vraag
Hi Ter2003,

ik heb al van alles gedaan met andere jongens, dus niet alleen masturberen, maar ook pijpen en neuken.

Wat zou jij willen doen met andere jongens?

Groetjes,
M&M's
Oke, nou als ik eerlijk ben zou ik het niet toe staan om te beuken met een jongen of amdersom, maar aan elkaar zitten enzo misschien wel, ik weet ik niet hoe dat allemaal voelt en zit, ik ben nog niet zo ver gekomen als jij, bedankt voor de reactie
Nee, snap ik ook wel.

Wij (twinbroertje en ik) waren er ook nog niet klaar voor en wilden het eigenlijk ook niet, maar we hadden geen keus, omdat we een jaar lang misbruikt werden vanaf ons 13e.

Nu het misbruik voorbij is en we onze eigen keuzes kunnen maken voelt het wel goed om die dingen met andere jongens te doen. Btw we waren al uit de kast voordat we misbruikt werden. We weten al lang dat we op jongens vallen. We hebben nooit iets seksueels met een meisje gedaan.

In jou geval zou ik zeggen, go easy, neem de tijd en doe geen dingen waar je geen goed gevoel bij hebt en bekijk per keer wat er op je pad komt en beslis dan of je er aan toe bent.

Het draait zeker niet alleen om seks en experimenteren en alles zo snel mogelijk.

Als wij de keus hadden gehad waren we nu nog maagd geweest, denk ik. Misschien alleen gekust en afgetrokken met een leuke jongen ofzo en dan was alles ook nog spannend en mooi geweest, maar ja, we kunnen het niet veranderen wat gebeurd is. Alleen vooruit kijken....

Soms klinkt het wel stoer of mooi ofzo als je op jonge leeftijd al van alles hebt gedaan met anderen, maar ik kan je vertellen dat dat niet zo is.

Geniet van je jeugd en je ontdekkingstocht.

Groetjes,
M&M’s
bedankt voor de reactie,
Ow dat jullie misbruikt zijn vind ik best erg, ik ben zelf niet misbruikt, maar mensen in mijn circuit wel, en zoals ik hoor is het best heftig, want je durft het ook niet te stoppen in het begin, ik zal je advies wel opvolgen. Bedankt
🆒 en slaap lekker
Thnx, ik ga eerst ff clash of clans doen, ken je dat spel? Haha
En lekker geslapen ?
Hi Ter2003,

ik heb wel lekker geslapen ja, jij ook na een hele nacht gamen? :P

Ik ben niet zo'n gamer, ik ben graag buiten als ik niet naar school moet of hw moet maken. Ik kan niet echt stil zitten en heb frisse lucht nodig haha. Ik word echt gek als ik een hele dag binnen moet zitten ;)

Misbruik is zeker niet fijn en we hadden aan het begin wel tegen iemand gezegd, maar die nam ons niet serieus, dus ja, toen waren we ineens een jaar verder.....

Het kan wel fijn zijn met (een) andere jongen(s), dat weten we nu ook wel, nu we het vrijwillig doen, dus ik snap wel dat je nieuwsgierig bent. Je wordt er ook niet gay van als je het met een andere jongen doet. Het kan ook gewoon alleen een lichamelijk lekker gevoel geven, zonder dat je verliefd bent op elkaar.

Ook leer je je eigen lichaam en dat van die ander beter kennen en dat kan helpen dat seks daarna ook lekkerder/beter wordt. Zolang het vrijwillig is en jullie het allebei fijn vinden, is er volgens mij niks mis mee.

Ik heb nog niet meegemaakt dat iemand later het tegen mij probeerde te gebruiken. Nou ja, behalve dan die jongens die ons een jaar lang misbruikt hebben.

Slaap lekker voor nu of strakjes :)

Groetjes,
M&M's

Reageer