Vraag

Masturberen

  • 12 May 2018
  • 6 reacties
  • 607 Bekeken

Badge
Hi,
Nadat ik 1 keer klaar ben gekomen wordt mijn penis meteen weer slap en denk ik 'waar was ik me bezig' weet iemand waaraan dit ligt en hoe dit komt??

Ook heb ik veel seks terwijl ik 14,5 ben, weet iemand hoe ik nu al seks kan hebben? Heb daar zoveel zin in.

Thanks, mij?

6 reacties

Badge
Ook heb ik veel zin in seks* foutje, het is laat?
Zin in sex is heel normaal op jouw leeftijd
" weet iemand hoe ik nu al seks kan hebben? "
Nouja, een vriend/vriendin is de eerste stap.
Dat kost al genoeg tijd.
Hey,

Voor zover ik weet is het normaal om niet meerdere keren achter elkaar klaar te kunnen komen, als je t wel kan heb je een soort aandoening geloof ik(moet je ff googlen).

Zin in seks op 14,5 is niet raar, zoals menspersoon ook al zegt: een vriend/vriendin is de eerste stap.
Hi Jesper008,

Ik heb het al vaak bij andere jongens gezien, dus maak je geen zorgen dat het bij jou ook gebeurt. Ze hebben dan hun hoogtepunt gehad en dat was het dan voor dat moment.

Zelf houd ik er van om een beetje door te blijven trekken, maar veel jongens willen dat niet, omdat hun piemel te gevoelig is of omdat “het geile gevoel” na het klaarkomen ineens helemaal weg is.

Was het bij jou eerst anders, dus dat je na het klaarkomen een stijve piemel bleef houden, zoals ik heb of heb je altijd na het klaarkomen dat je piemel snel slap wordt?

Hoe snel kun je hem weer stijf krijgen na het klaarkomen of heb je dat nog nooit geprobeerd?

De meeste pubers zijn op een bepaald moment hormonenbommetjes en ja, dan is het niet raar dat je snel opgewonden raakt en er iets mee wilt doen.

Of je er blij van wordt om zo snel mogelijk seks te hebben kan nog wel eens tegenvallen. Misschien brengt het niet wat je er van verwacht had. Dus dan is het ook niet erg als het nu nog niet gelijk gebeurt en het pas gebeurt met iemand waar je echt wat voor voelt en omgekeerd.

Zelf hadden mijn twin en ik al seks met andere jongens toen we 13 waren en dat is ons niet goed bevallen. De situatie was weliswaar anders in ons geval omdat we door wat oudere jongens een jaar lang samen en tegelijkertijd misbruikt werden, maar toch. Volgens mij kun je beter even wachten tot je iets ouder bent.

Aangezien je niet de enige bent die jong is en seks wilt zou het best kunnen dat er iemand in jouw buurt wel seks met jou wilt hebben. Probleem is dat ze dat niet op hun voorhoofd hebben staan.

Er zijn altijd wel manieren te bedenken om seks te hebben, maar die wil je vast niet. Ook omdat sommige niet toegestaan zijn of heel erg onverstandig.

Gewoon nog even afwachten totdat je iemand tegenkomt waar het mee klikt en wie weet.

Groetjes,
M&M’s
Ik heb er ook superveel zijn inn

Reageer