Masturberen

  • 13 February 2018
  • 2 reacties
  • 408 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Wie weet wat het vingeren spannender maakt of wat je kan gebruiken als dildo zoals komkommer ofzo ??

2 reacties

Het lijkt mij het handigst als je gewoon een dildo koopt, die kun je volgens mij gewoon anoniem bestellen en dan hoeft niemand erachter te komen. Ik denk niet dat het zo slim is om een komkommer te gebruiken, straks breekt 'ie terwijl je bezig bent. Buiten dat is het natuurlijk ook niet echt hygiënisch om een komkommer (of iets anders want daar niet voor bedoelt is) in je vagina te stoppen.

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon.

@Amelie Het lijkt me het best om gewoon een dildo te kopen. Een komkommer kan je pas gebruiken als het echt super goed schoon is gemaakt. Ik heb gehoord dat er iemand met een infectie in haar vagina heeft gehad door het gebruiken van een komkommer als dildo. Ik wil zelf ook niet een dildo kopen want ik ben bang dat mijn ouders erachter komen. DUs ik gebruik een drumstick. Het heeft een soort eikel op het uiteinde en is smaller maar is prima om te gebruiken. Ik weet dat niet iedereen een drumstick heeft, maar zo kan je misschien zelf ook iets verzinnen.

 

Anon2000

Reageer