Vraag

Masturbeer wondjes

  • 5 January 2019
  • 5 reacties
  • 5133 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey mensen als ik bijvoorbeeld 3 dagen achtermemaar mastrubeer krijg ik beetje scheurwondjes rond het toompje hebben jullie dat ook?

5 reacties

Heb ik 2 à 3x gehad, gewoon beetje vaseline op die wondjes smeren en is na paar daagies weg als t goed is. Zonder vaseline duurt het een paar weken volgensmij, kan het me niet meer herinneren.
Hi Gebruikersnaam153,

ik trek me elke dag wel 1-2 x af of heb seks, maar ik heb dat nog nooit gehad.
Misschien is jouw toompje een beetje korter dan het mijne of je rukt wat wilder, dat kan ook natuurlijk 😛

Een vriend van mij heeft zijn toompje een keertje afgescheurd tijdens het seksen. Dat voelde niet echt fijn en het bloedde, maar het is wel weer mooi genezen. Dat toompje/draadje zit nu niet meer straks aan zijn eikel vast, maar verder kan ie er alles weer mee 😉

Pak jij je piemel beet met je vingers op je toompje als je aan het aftrekken bent? Ik bedoel komt het van het er langs schuren met je vingers of doordat jij je toompje gwn te strak trekt zeg maar en dat het daardoor scheurt?

Een beetje zalf en wat minder rukken of iig voorzichtiger rukken of je piemel anders beetpakken bij het aftrekken kan wel helpen, denk ik.

Groetjes,
M&M's
Hey ik denk dat ik hem te strak vast hou maar hoezo ruk je of heb je seks meerder keren per dag hoe oud ben je?
@Gebruikersnaam153,

Ah ok, beetje minder strak vasthouden dan, zou ik zeggen.

Ik ben 16 en ik vind aftrekken gwn lekker dus ja, dan doe ik dat ook elke dag 1-2 x. Hw maken is ook best saai en dan heb je weer een beetje afleiding en als mijn vriendje er is (meestal in het weekend) dan slapen we bij elkaar en dan hebben we meestal ook seks of pijpen we elkaar sws wel een paar keer. Dat dus.

Ik vind het niet overdreven vaak. Ik weet niet hoe vaak “normaal” is, maar toen mijn twin en ik misbruikt werden moesten we veel vaker met andere jongens seksen op een dag.

Groetjes,
M&M’s
Oke bedankt voor de info respect ook voor je dat je gewoon durft te vertellen over je misbruik maar ook je tweeling broer dat is wel heftif heb zelf ook een tweelingbroer

Reageer