Vraag

masturbatie/vingeren/klaarkomen

  • 16 May 2020
  • 6 reacties
  • 391 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hallo allemaal,

Ik ben 14 maar weet niet wat masturbatie is en wat je doet als je masturbeert en wat klaarkomen betekent enz. Ook weet ik niet wat vingeren is.

Kan iemand mij een soort van stappenplan geven wat je moet doen bij masturbatie en vingeren, en dan een beetje een uitleg voor een kind van 8 ofzo, zodat ik het ook kan doen. En kan iemand mij uitleggen wanneer je klaarkomt en wat er dan gebeurt enz. je snapt t waarschijnlijk wel een beetje.

alvast bedankt

en ik weet dat ik het ook aan mn ouders kan vragen maar heb niet zo’n goede klik met hun dus doe ik dat liever niet

groetjes mij


6 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Je bent 14 en weet niet wat masturberen en vingeren is🤔🤔

Reputatie 2
Badge +1

nee inderdaad, miss is het ook heel raar maar ik durf het niet aan mn ouders te vragen

Reputatie 5
Badge +5

Google is je beste vriend👍💪

Reputatie 2
Badge +1

Hey Anoniemhulpje,

 

Hier even een serieus antwoord van iemand die het serieus neemt: Masturbatie/vingeren is het stimuleren van de zenuwen bij je vagina. Dit kan door te wrijven op de clitoris (Het plekje boven je vagina), Door te vingeren (Gewoon in je vagina heen en weer gaan) of door het wrijven over de G-spot (Deze zit zo’n 5 cm diep in de vagina aan de bovenkant, deze is heel gevoelig en dus ook heel geil). En wat klaarkomen is? Daar heb ik niet echt een antwoord op behalve dan dat het climax (toppunt) van masturbatie is. Het voelt vooral heel lekker: Je krijgt tintelingen door je hele lichaam en voelt je helemaal ontspannen. Het is niet gek als je niet meteen kan klaarkomen. Veel meisjes moeten eerst over een soort van drempel om het te kunnen. Mijn vriendin lukte het eerst zelf ook niet. Maar nadat ik het bij haar had gedaan kon ze het ook gewoon zelf. Ik zou vooral lekker experimenteren met alles wat ik heb verteld. En probeer ook te variëren in de snelheid om te kijken wat je lekker vindt. 

 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

 

M.v.g T-Town

Reputatie 2
Badge +1

nee inderdaad, miss is het ook heel raar maar ik durf het niet aan mn ouders te vragen

En het is totaal niet raar. Dus negeer die anoniem0  hier maar even. Ik geloof best dat hij/haar normaal goed advies geeft maar dit vond ik een beetje raar van hem/haar.

Reputatie 5
Badge +5

nee inderdaad, miss is het ook heel raar maar ik durf het niet aan mn ouders te vragen

En het is totaal niet raar. Dus negeer die anoniem0  hier maar even. Ik geloof best dat hij/haar normaal goed advies geeft maar dit vond ik een beetje raar van hem/haar.

ik bedoel het helemaal niet verkeerd of raar ofzo maar vind het een beetje vreemd dat een 14 jarige dit nog niet weet. Nogmaals niet verkeerd bedoe

Reageer