Masturberen op school

  • 11 October 2012
  • 6 reacties
  • 7632 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik masturbeer vaak op school. Meestal vraag ik aan de leraar of ik naar de wc mag en dan ga ik het doen. Ik kan eigenlijk niet meer zonder. Eigenlijk schaam ik me er een beetje voor maar toch blijf ik het doen. Ik durf niet aan andere jongens te vragen of zij dat ook doen dus wil ik dat hier graag vragen.
Is het raar om op school te masturberen en doen andere dat ook?


6 reacties

Ik masturbeer soms ook op school maar ik schaam me er niet voor. Ik vind t eigenlijk ook niet zo raar, als je toch met je handen aan je lul zit, waarom zou je t dan niet doen? ;)


Ikzelf zou het niet doen, bang dat ik gesnapt wordt.
Als je het zelf niet erg vindt; ga gwn lekker door met wat je fijn vindt.

Als je het vraagt aan je vrienden, kun je het misschien eerst als grapje overbrengen als iemand over het onderwerp sex begint ofso.
Dat je dan zegt;;''Jah, als je je gaat rukken op de plee ofso hahahah'' En dan kijken hoe ze reageren.
Meestal kun je er dan ook wel achterkomen wie t ook doet, en wie niet.

Hoop dat t helpt !

xx

ik vindt het wel raar hoor strax wordt je betrapt
ik vindt het wel raar hoor strax wordt je betrapt

Had je het tegen mij? Zo ja: ja ik wet het. En iedereen van mijn school mag dat niet en dan wil ik eingelijk niet meer naar school & en dan bellen ze m'n ouders op en van dan weten zij het ook... (Kan ik eingelijk masturberen afleren????!! Plzz iemand help me!!! )
Maastal doen wij het na het douchen met meerdere jongens tegelijk

Ik doe dit niet maar als jij je er goed bij voeld moet je dit zeker doen.

tip let wel op dat je geen kreun of andere  geluiden maakt Zo kunnen mensen het wel door hebben

 

Reageer