Vraag

Masturberen met kameraad (vriend)

  • 13 October 2019
  • 2 reacties
  • 916 Bekeken

Badge +1
Hallo iedereen

Ik wil graag eens masturberen met een van mijn vrienden maar hoe vraag ik dat nou hij is een keer al bij mij langs geweest en we zitten bij elkaar in de klas.

P.S

Ik ben 13 jaar

2 reacties

Hoi

Ik stel voor dat je eerst een algemeen gesprekje over seksualiteit opstart. Daardoor zou je te weten kunnen komen waar je vrienden wel en eerder niet voor open staan. Als je dit weet, zou je kunnen vragen of deze vriend of vrienden open staan voor wat experimenteren.

Groetjes
Kenshin
Reputatie 1
Badge +1

 

@Anoniem_voor_anderen

Hey jongen, 

Je hoeft niet te vragen alle boys rukken graag ook met elkaar uit nieuwsgierigheid., 💪

Gewoon de juiste plek en situatie kiezen en wachten dat de 1 durft mijn strategie.

IK had   bv een gamevriend van 16 jaar  uitgenodigd voor een weekendje Playstation spellen tot laat in de nacht. Hij was al van vrijdag middag en nu was het zaterdag avond.  Ik was net  14 jaar toen we hadden gedoucht voor het slapen gaan. Maar we konden nog niet slapie doen. 

IK had nog flessen bacardi liggen om die te mixen met cola. We hadden alleen ons boxer aan. Zei ik half dronken zullen we naakt gamen? Hij zei waarom niet ik ga ook naakt in bed. Deden het spel fifa  ik zag dat zijn balzak laag hing en zijn testikels opgezwollen. Dus zijn zak was vol mijn conclusie. Opeens kreeg ie een spontane stijve. Hij lag  in een deuk.. klote man ik ben geen homo als je dat denkt. Ik raak niet van je opgewonden hoor als excuus. Ja ja.. 😳

IK zei ik kan je ervan helpen.. hij weer nee niet met je handen of mond.  Denk je dat ik homo ben of zo? Hij nee maar zeker weet je het nooit of bi. Ik zei mijn zusje heeft een vibrator. Ik plak je die met ducktape om je stijve lul en zet het aan.. That's it.

Okay dude zei ie doe maar. Ik had de hoogste trilstand geactiveerd. Zijn Pik was nu keihard er kwam ook voorvocht uit. Hij kreunde geil zijn tepels waren hard.Ik speelde met zijn zaadballen met mijn vingers. In 5 minuten was hij klaar en dat hij kreunde. Het sperma spoot ie wel een meter ver 🤣

 

Zo doe je dat is maar 1 van de vele tips

 

 

 

 

Reageer