Vraag

masturberen meisjes

  • 25 September 2021
  • 2 reacties
  • 620 Bekeken

Hoi,

ik vind het best wel fijn om aan mezelf te zitten en proberen geil te worden. Meestal gebruik ik een elecktrice tandenborstel en die zet ik dan op mijn clitje maar op een gegeven moment krijg ik een tintelend gevoel en heb ik wel een gevoel dat ik klaarkom maar dan stop ik omdat ik het niet langer volhoud. Ook zit ik altijd het zelfde dus ik wil graag andere dingen proberen. Heeft iemand hier ervaring mee of tips?

xx 


2 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Heyy,

Ik snap helemaal wat je bedoelt. Ik heb dat dus ook wel eens. Maar hoe zit je dan altijd? Wat ik doe is: ik pak de tandenborstel en dan ga ik gewoon op de wc zitten, en wij hebben naast onze wc een soort van krantenbakje. Ik zet daar dan altijd mijn voet op en ja dan je weet wel verder.

Misschien kan je dat eens proberen?

Ik weet niet of je dat zelf ook hebt, maar als ik dan dat tintelende gevoel krijg dan gaat mn vagina zegmaar ook heftig klopen zon beetje om de 2 seconden. Heb jij dat ook?

Nou, ondertussen zit er weer eens een mug in mn kamer, dus ik ga maar weer. 

Byee!

Badge

Hey, je kan hiervoor het beste op de site sense kijken, daar staat info hierover. Er zijn trouwens ook veel topics op het forum over dit onderwerp.

Reageer