Vraag

masturberen meisjes

  • 2 March 2021
  • 3 reacties
  • 400 Bekeken

Hallo, 

Ik ben een meisje 14 jaar. Als ik informatie lees over sex enzo. krijg ik er zelf ook zin in en ga ik mij zelf vingeren . Ik vraag mij af hoe jullie masturberen? Wanneer doen je het dan? 

Zelf ben ik altijd maar heel kort bezig en als ik klaar ben gekomen houd het ook op. 

groetjes,

Louise


3 reacties

Badge

zelf ben ik een jongen maar dat heb ik ook als ik info over sex lees word ik er ook stijf van en duurt het soms 5 10 min ofz

Reputatie 3
Badge +1

Dat is bij mij ook zo, het prikkelt je hormonen.  Vooral als je heel lang doorleest, wordt ik zelf echt heel geil, en dan ga ik masturberen. Mijn vagina is dan al heel nat van zichzelf, wat het voor mij alleen maar makkelijker maakt!

Ik masturbeer meestal op de standaard manier denk ik...  ik lig meestal op mijn rug, benen wijd, en dan naar mn clit. Na daar mee gespeeld te hebben, doe ik of een vibrator van mijn moeder stelen, of ik pak iets van een borstel (achterkant natuurlijk) ofzo, en stop het in mijn kutje. Dan heen en weer bewegen, terwijl je nig steeds je clit stimuleert. Heerijk gevoel. 

Of een kussen rijden, geweldig, schuurt lekker over je clitje. 

 

 

Badge

Heb ik ook. OEPS. maar ja ik lig meestal op mijn rug. En dan stimuleer ik eerst de clit en daarna is het bij mij ook meestal klaar.

Reageer