Vraag

Masturberen hoelang?

  • 2 March 2021
  • 5 reacties
  • 848 Bekeken

Hallo,

ik ben een meisje van 14 jaar.  Ik ben benieuwd hoelang jullie ongeveer masturberen, want zelf masturbeer ik maar heel kort. 

Ik ben ik benieuwd of jullie nadat je klaar bent gekomen nog door masturberen en kom je dan voor de tweede keer klaar?

groetjes,

Louise 


5 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Ik ben zelf een jongen van 13 en masturbeer ongeveer 5 tot 10 minuten maar ik kan het ook erg kort mijn record staat op 20 sec en toen was ik al klaar. Meestal ga ik daarna nog wel een 2e keer maar dan kom ik moeilijker klaar ofz het duurt dan langer

De groeten

Badge

Hee :)

Zelf ben ik 12, ik masturbeer nu 2/3 maanden. Dit klinkt kort, mr tbh doe/deed k het iedere dag dus k heb soortvan ervaring ofz. Wel even belangrijk, ik ben niet de chick die research doet op internet van hoe mn kut werkt, k zie t gwn dus correct me if I’m wrong.
 

Nadat k klaarkom, gaat mijn hele lijf shaken. Zelf vind k dat nie heel chill, ik vind t orgasme zelf gewoon fijn. Dus meestal stop ik dan 20 sec, en ga k opnieuw en dit dan een paar keer.

ik hoop dat t helpt :)

Badge +2

Ik ben een jongen van 14 en ik masturbeer nu al 3/4 jaar en mijn gemiddelde tijd is 15min.

Maar soms gaat het heel snel en duurt het maar een minuut. 

Als dit voorkomt ga ik wel verder voor een 2e keer. 

Reputatie 1
Badge +1

Ik ben een jongen van 17 en ik weet niet hoelang ik (wel lang denk een uur ofzo) masturbeer, maar ik stel het uit, dus net voordat ik klaarkom stop ik en dan ga ik weet verder, dan kan ik langer door, dit doe ik totdat ik er klaarmee ben of t niet meer houd

Het ligt eraan. Soms wel 2 uur

Reageer