Masturberen als meisje vragenlijst

  • 5 November 2016
  • 2 reacties
  • 1393 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,

Ik masturbeer al vrij lang. Eerst altijd op mijn buik, tegen een tshirt in een prop schurend. Maar steeds vaker ook op mijn rug met een borstel in mijn vagina en een vinger over mijn clit. Alleen dan lukt het me niet om klaar te komen. Daarom een klein vragenlijstje voor meiden die hier wel iets meer ervaring mee hebben.

1. Als ik m'n clit masseer ga ik steeds sneller, want dat voelt fijn. Maar dan hou ik echt maximaal een minuut vol. Hoe doen jullie dit?

2. Iedereen zegt altijd dat je je moet "ontspannen", maar als ik mijn clit masseer krijg ik een lekker gevoel en dan spannen mijn onderbuik spieren zich meteen aan. Is dit normaal en wat kan je hier aan doen?

3. Ik gebruik nu dus het handvat van een haarborstel, maar zou graag ik groters willen proberen. Heeft iemand misschien een idee wat ik zou kunnen gebruiken? Het liefst iets dat niet al te raar is om te kopen, of anders een hele slimme en onopvallende manier om een dildo/vibrator te kopen.

Alvast heel erg bedankt!


2 reacties

Ik kan je alleen met 3 helpen
3. Als je condooms heb kan je een komkommer gebruiken of het hand vat van het tekkertje van de badkamer of vraag iemand anders kan die je misschien fisten (vingeren met je hele hand)
Reputatie 1
Badge +1
  1. Opbouwen. Strelen, dan iets in je vagina steken en later pas naar de clit.
  2. Dat zijn je spieren die samentrekken als je een orgasme krijgt.
  3. Ik heb zelf een vibrator gekocht op ALIE. Willie.nl heeft ze ook en dat word anoniem afgeschreven. Je kan het ook naar een postnl punt (bijv) brengen en daar ophalen

Reageer