Vraag

Masturberen als meisje

  • 27 March 2019
  • 9 reacties
  • 12107 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi!!
Ik heb een vraagje aan de meisjes die al
masturberen, als ik masturbeer dan wrijf ik alleen over mijn klittje maar ik zou graag met mijn vinger ook echt in mijn vagina willen (als je weet wat ik bedoel) ik vind het nog best vreemd om hier over te praten ookal masturbeer ik al 3 jaar. Ik heb geprobeerd om er in te gaan maar 1. Het lukt niet echt 2. Ik durf het niet echt... Kan het pas als je ongesteld bent geweest ofzo? (Ben ik nog niet) Pls reageer als je een oplossing of feitje of weet ik veel hebt, doei doei


9 reacties

Ik denk dat je te gespannen bent. Want geloof me, er past echt veel meer in dan alleen 1 vinger. Probeer je er niet te druk over te maken en neem de tijd. Heel veel meisjes doen dit je bent echt niet de enige
Dankje voor de reactie ❤️
Het maakt niet uit of je ongesteld bent geweest of niet, warss ben je zoals limelight zei te gespannen! Ga der lekker bij zitten een je benen wijt kan ook helpen, glijmiddel of spuug kan ook helpen waardoor het beter glijdt!
Ik ben zelf wel geen meisje, maar ik kan me wel voorstellen dat je het de eerste keer niet goed durft om je vinger naar binnen te brengen. Ik weet niet hoe oud je precies bent bent, maar als het goed is wordt je vagina vanzelf vochtig tijden het masturberen zoals je dat nu doet. Als het vochtig is geworden zal het sowieso makkelijker gaan om de vinger in te brengen. Neem daar wel rustig de tijd voor, en zorg ook dat je ontspannen bent .
En misschien ook wel goed om te vertellen dat sommige meiden het gewoon lekkerder vinden om de klit te stimuleren , en het " echte" vingeren/penetreren juist minder prettig vinden.

Met ongesteldheid heeft het verder niet veel te maken, hooguit dat je het zelf niet fris vind om het tijdens de ongesteldheid te doen.
Badge

Hey ik doe vrijven met 2 vingers in me vagina vindt ik zelf niet fijn.

maar ben je ooit al klaaar gekomen 

 

Hoi, je zou een masturbeerspeeltje kunnen aanschaffen ? Of filmpjes kijken hoe het moet ? Je zou het ook met een vriendin die je vertrouwt kunnenprberen mischien kunnen jullie elkaar helpen?

Badge

Hoi, je zou een masturbeer speeltje kunnen aanschaffen ? Of filmpjes kijken hoe het moet ? Je zou het ook met een vriendin die je vertrouwt kunnenprberen mischien kunnen jullie elkaar helpen?

ik denk niet dat dat zo'n goed idee is maar ok
je kunt technieken op zoeken op youtube, maar zoals eerder al door iemand gezegd werd, we weten je leeftijd niet dus het kan ook te zijn dat je gewoon te jong bent om iets te voelen?

Badge

hoi ik masturbeer iets van sinds mijn 10e  ofzo ik ben nu 13.

toen ik 12 was probeerde ik er ook in te gaan alleen lukte dat nog niet omdat het pijn deed.

Zelf denk ik eigenlijk niet dat je het pas kan als je ongesteld bent  want je hebt dat gaatje gewoon ook als je niet ongesteld bent geweest. ik zou gewoon een klein stukje met je wijsvinger erin gaan voorzichtig op met ofzo. Misschien je benen wijd doen dat werkt wel dat is een chillen houding voor mij😅. En voor de rest gewoon stoppen als het pijn doet gewoon of niet doen of minder diep gaan.

bye bye veel succes😘

kusjes😁

Nee tis niet per se dat je ongesteld moet worden tis gewoon dat je dat niet gewend ben en je eigen gevoel daarmee nog niet heb gevonden. Ik zou als ik jou was gewoon op je eigen manier wat je zelf goed vind. En eigenlijk soms gewoon uitproberen dan vind je vanzelf een goede manier

 

Reageer