Vraag

Masturberen

  • 9 November 2021
  • 5 reacties
  • 1404 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey hey,

Ik masturbeer al een tijdje met mijn electrische tandenborstel. Ik gebruik een ander borsteltjes dan waarmee ik poets en ik gebruik een oude tandenborstel om dit te doen. Maar ik wil graag eens iets anders proberen maar wel met iets dat ik al in huis heb. Heeft iemand een iedee of iets wat zij zelf doet? Alle iedeen zijn welkom:)

 

Liefs Melanie


5 reacties

Badge

eerlijk gezegd, alles behalve een tandenborstel. is niet echt een goede combi.. ik zou wat bestellen maar als je dat niet wil/kan misschien een afstandsbediening ofzo? of een selfiestick. ik weet het ook niet echt precies hahahaha…we succes nog verder!!

Heey jaaa je kan van alles gebruiken achterkant haarborstel komkommer dat soort dingen let op dat je geen dingen hebt die afbreken 

Badge

Hey, miss kan je vanplaats alleen je clitoris te stimuleren in je vagina gaan en de g spot proberen. Als je je afvraagt wat dat is kan je het beter ff opzoeken want ik kan t niet zo 1 2 3 uitleggen. Een vibrator zou ook kunnen maar ik weet niet op jullie zo iets hebben. Ik hoop dat je hier iets aan had

Succes xx

Reputatie 7
Badge +14

Heyy  @Itsmemelanie

Misschien kan je de douchekop gebruiken? Op de douchekop staan meestal verschillende standen die de waterdruk verhogen of verlagen (als ik dat zo goed uitleg) en dan kan je de waterstraal op je clitoris richten. Ik zou geen komkommer, banaan of haarborstel gebruiken. Daarvan kan je bacteriële infecties oplopen. 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 3
Badge +1

Hey ik zou niet echt een voorwerp aan raden wat dat kan bacteriën en zo hebben dat gaat niet zo goed samen dus ik zou aan raden geefjezelf een cadeautje een vibrator van 15/10 euro ofzo veel veiliger en lekkeder!!

Reageer