Vraag

masturberen

  • 2 October 2019
  • 9 reacties
  • 3465 Bekeken

Badge

Hoi ik ben 13 en ik doe masturberen alleen moet ik dit aan mijn ouders vertellen?


9 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Vlgm is het niet echt iets waar zij wat aan hebben en willen weten dus ik zou t gwn niet zeggen

Badge

hoi ! nee joh hoeft niet alleen als je er op staat dat ze het moeten weten (dat me overigens gek lijkt )

 

suc6

 

 

Reputatie 3
Badge +2

Zelf vertel ik het niet aan mijn ouders ik heb zo'n gevoel dat mijn ouders het wel weten maar idc

Reputatie 2
Badge +2

Ja alsjeblieft doe dat

nee totaal niet nodig doe het als je wilt en als je het niet wilt doen dan doe je het niet, ga vooral op je eigen gevoel af

Badge

nee dat hoeft helemaal niet. masturberenis voor jezelf en dat hoef je met niemand te delen tenzij je dat wilt

Moet je niet tenzij er bij het masturberen verkeerde gedachten zijn kun je best het erover hebben zo niet moet je niets vertellen want masturbatie is een privé gebeuren.
Ja alsjeblieft doe dat
Nee je hoeft dat zeker niet aan je ouders te vertellen. Masturberen is gewoon privé, dat soort zaken zijn alleen voor jezelf. Alleen als je een vriendje/vriendinnetje hebt en je seks zou willen hebben, zou t slim zijn om met ze over anticonceptie te praten maar meer niet.
Lijkt me niet.
Als jij je daar goed bij voelt moet je dat zeker doen.

Het is geen verplichting. Als je het niet wil doe je het niet
Niemand die er raar opkijkt.
Ik denk dat NIEMAND het echt aan zijn ouders verteld.

Reageer