Mannelijke anale vibrator gay als man?

• 20 oktober 2016
  • 3 reacties
  • 715 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Yoo mensen,
Ik ben geïnteresseerd in anale vibrators. Ik ben echt 0% gay en ik vraag me dus af of het als gay beschouwd wordt als ik zo'n ding gebruik.
Wordt dit als taboe gezien of kan dit gewoon? Ik ben in eerste instantie van plan het anoniem te houden(ik heb trouwens al een Fleshlight)
Alvast bedankt voor jullie meningen!

Groetjes;
heterojelle

3 reacties

Hoi Jelle!

Iedereen heeft zijn eigen manieren om naar een hoogtepunt te komen, bij jou werkt dit dus met een vibrator of een fleshlight.
Dit is helemaal niet raar maar natuurlijk, iedereen heeft zijn eigen prikkelpunten, helaas wordt het door velen gezien als een ''gay-only'' ding. Maar ik kan je geruststellen; je bent vast en zeker niet de enige.

Hopelijk is je vraag hierbij beantwoord.

Groetjes; Reary.
Hey,

Ten eerste denk ik niet dat andere dit over jou hoeven te weten. Het is iets wat jij fijn vind, en op je eventuele vriendin na, is dit niet interessant voor mensen. Je zult dan dus denk ik ook niet snel geconfronteerd worden met of mensen het gay vinden wat je doet.
Daarnaast is gay zijn dat je echt verlieft bent op andere jongens. Als je die verliefde gevoelens niet hebt ben je dus ook niet gay. Dit is jou seksuele voorkeur, en die voorkeur mag je hebben.
Maar belangrijker dan wat ik er van vind, wat vind jij er zelf van? Voelt het voor jou gay? Of is het meer de angst dat andere jou gay zullen vinden?

Liefs,
Pheebe
Hey,

Ten eerste denk ik niet dat andere dit over jou hoeven te weten. Het is iets wat jij fijn vind, en op je eventuele vriendin na, is dit niet interessant voor mensen. Je zult dan dus denk ik ook niet snel geconfronteerd worden met of mensen het gay vinden wat je doet.
Daarnaast is gay zijn dat je echt verlieft bent op andere jongens. Als je die verliefde gevoelens niet hebt ben je dus ook niet gay. Dit is jou seksuele voorkeur, en die voorkeur mag je hebben.
Maar belangrijker dan wat ik er van vind, wat vind jij er zelf van? Voelt het voor jou gay? Of is het meer de angst dat andere jou gay zullen vinden?

Liefs,
Pheebe

Ik zou wel iets willen schrijven......maar ik kan ook gewoon zeggen;
Wat Pheebe zegt;) duimpie

Reageer