Mama in bh/bikini

  • 26 August 2019
  • 16 reacties
  • 4499 Bekeken

Reputatie 4
Badge +5
Hoi! Ik ben een jongen van 16 en de laatste tijd merk ik dat ik opgewonden raak als ik mijn moeder in bikini zie. De eerste keer was op vakantie op Curaçao. Ik vond het zo geil dat ik een stijve kreeg. Gelukkig had m´n moeder niks door maar ik keek wel best vaak naar haar bikini. Het hoogtepunt was toch wel toen m´n moeder en ik gingen zwemmen. Ik was al klaar met omkleden en ging op m´n moeder wachten. Ineens kwam ze het kleedhokje uit in haar bikini en toen kreeg ik een van m´n hardste erecties. Ik weet niet wat ik nu tegen m´n moeder moet zeggen. Want ik heb het ook als ik haar in haar bh zie. Wat kan ik t best tegen m´n moeder zeggen?
Gewoon zeggen: ¨Ik word opgewonden als ik je in je bh of bikini zie?
Of iets anders?
Laat ook weten of jij, als jongen, dit ook hebt bij je moeder of zus



Tekst aangepast door De Kindertelefoon wegens forumregel 6

16 reacties

Hey daantje2003

 

Voel je vooral niet verplicht om met je moeder te douchen. Je hebt het recht om aan te geven dat je liever wat privacy hebt in de badkamer. 

 

Gr. Kenshin

Hoi allemaal!

Dit topic is al best oud maar ff een update:

De laatste tijd heb ik minder last van erecties als ik me moeder in bh/bikini zie.

Dit komt omdat we apart van elkaar douchen en we nu even niet mogen zwemmen vanwege corona.

Maar misschien dat dit nog wel in de zomervakantie kan gebeuren als me moeder weer in bikini gaat.

Denk het niet, aangezien ze 50 is, maar dat is haar keuze. Kan ook zijn dat ze in badpak gaat (dat vind ik helaas minder geil maar het zorgt er wel voor dat ik minder erecties krijg).

Hopelijk gaat ze nog in bikini deze zomervakantie of in de lente als het warm wordt.

Liefs,

AjaxFan2021

Badge

pfoeh dan hoop ik dat ik jou niet zomaar tegenkom bij t zwembad:wink:

Reputatie 4
Badge +5

We zijn nu al een aantal maanden verder en ik merk nog steeds wel dat ik opgewonden raak van andere vrouwen in bh/bikini. Vorig jaar zomer was ik op vakantie en was er een groep Vlaamse meisjes in het zwembad waarvan er één een héle sexy bikini aan had. En je raadt t al: Ik kreeg dr n stijve van. Gelukkig merkte ze er niks van. Maar dat gedoe met mijn moeders bh/bikini heb ik nu niet meer. 

Gr.

Daniël

Hoi

 

Vermoedelijk word je eenvoudigweg opgewonden van vrouwen in bikini. Da’s niets ongewoons. Het is vrij gebruikelijk om, zeker rond de puberteit, opgewonden te raken van schaars geklede lichamen. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 4
Badge +5

Vandaag had ik weer een akward momentje:

Het was heel erg warm en mijn moeder en ik waren uitgenodigd door een goeie vriendin van mijn moeder om bij haar te komen zwemmen (want zij had een landje gekocht met een meertje om in te zwemmen)

Na een tijdje te hebben gepraat vond me moeder het tijd om in haar bikini te gaan zitten. Binnen een paar seconden zat ze in haar bikini

En ja hoor: Ik kreeg weer een keiharde stijve! En na een tijdje kreeg ik wéér een stijve!

Echt zo ongemakkelijk!

Gelukkig maar dat me moeder niks doorhad want het was heel akward!

Ik heb het maar niet tegen me moeder gezegd omdat het anders echt heel ongemakkelijk kon worden.

Weet iemand hoe ik hiermee om moet gaan? Want ik weet het niet zo goed meer!

Groetjes,

Anoniemeboy485

Reputatie 4
Badge +5

Ik zal het gewoon vertellen aan je moeder, voor hetzelfde geld krijg je een keer een stijve en ze ziet het dan is dat meer akward dan wanneer je naar je moeder gaat verteld dat je geil van dr word en vervolgens een erectie krijgt want dan weet zij dr van af en is het toch een stuk minder akward. Het Is Je moeder hoezo zou je het niet tegen haar mogen vertelleb

Dat is waar @Smooth boy 15 ,

Alleen durf ik dat niet te zeggen tegen haar

Reputatie 4
Badge +5

ik heb dit ook

En wat heb je dan precies?

Wordt je ook opgewonden als je je moeder in bh of bikini ziet?

Of iets anders?

 

Ik denk dat het beter is om het niet op te brengen.
Wat zou je er mee behalen door het wel op te brengen?
Niets, gok ik.
(Laten we niet over Urk beginnen)
Ik denk dat dat niet zo'n leuk momentje zou worden.
Je moeder in bikini begluren is dan waarschijnlijk niet het beste idee, maar dat oordeel laat ik aan jou over.
Ik zal het gewoon vertellen aan je moeder, voor hetzelfde geld krijg je een keer een stijve en ze ziet het dan is dat meer akward dan wanneer je naar je moeder gaat verteld dat je geil van dr word en vervolgens een erectie krijgt want dan weet zij dr van af en is het toch een stuk minder akward. Het Is Je moeder hoezo zou je het niet tegen haar mogen vertelleb
Ik zou het niet vertellen. Je schiet er in principe niets mee op. Waarschijnlijk zal het alleen maar ongemakkelijk zijn, ongeacht hoe je het brengt.

En ik heb ook het idee dat het meer om haar borsten gaat, en niet om je moeder als persoon, maar dat ben ik dan. Heb je het ook als je andere vrouwen in hun BH of bikini ziet?
ik heb dit ook

ik heb het zelfde ik heb het haar niet verteld ik denk dat het vanzelf over gaat ik zou het haar niet vertellen omdat het heel raar kan worden. ik zou je erectie gewoon zo goed mogelijk verbergen als je die krijgt vanhaar en als je gaat zwemmen zijn er vast wel meer vrouwen in bikini en kun je zeggen dat het daardoor komt

Reputatie 4
Badge +5

Dit is een verhaal wat ik ook nog wilde delen:

Een keer gingen mijn moeder en ik samen douchen. Best wel akward, maar ja. Ik liep dus de hoek om in de badkamer naar de douche (want wij hadden een inloopdouche) en toen stond mijn moeder hélemaal naakt. Dat had ik nog nooit meegemaakt en daar raakte ik héél erg opgewonden van. Ik was wel blij dat mijn moeder het niet zag. Was wel een akward momentje.

 

Reputatie 4
Badge +5
Bedankt voor de reacties. En ja, ik heb het ook als ik andere vrouwen in bh of bikini zie. Dat had ik vandaag ook bij t zwembad in Ouderkerk a/d Amstel. Er kwam een hele lekkere chick voorbij lopen die een nogal sexy bikini aanhad en daar kreeg ik ook n stijve van. Dus het is niet alleen bij m´n moeder, maar ook bij andere vrouwen maar gelukkig zien ze dat niet meteen.
Reputatie 4
Badge +5

Het is geen verplichting maar het ging gewoon een keertje zo. Gelukkig gebeurt het nu niet meer!

Ik zit daar niet mee hoor maar ik vond het gewoon een beetje gênant

Heeft iemand dit ook ooit gehad?

Ik zal dr later nog een topic over starten

 

Reageer