Vraag

mag ik met mijn neef aftrekken

  • 8 January 2020
  • 8 reacties
  • 1062 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,

Ik heb een vraag: ik ben 15 en ik wil wel eens aftrekken met een vriend of met mijn neef (paar jaar jonger). Ik weet eigenlijk al wel hoe ik het ga aanpakken, maar vroeg me af of ik wel mijn neef mocht aftrekken… Geef je eerlijke mening aub. 


8 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Als jullie je daarbij allebei prettig voelen, zie ik geen reden waarom het niet mag. Alleen in de titel staat met je neef maar in het bericht staat met een vriend van je neef?

een vriend en als dat niet lukt men neef

Het kan in principe niet veel kwaad. Alleen moet het leeftijdsverschil van je neef niet te groot zijn. Jongere kinderen weten nog niet precies wat seks en aftrekken is en kunnen er sneller later spijt van krijgen

Ja dat vroeg ik me ook al af, maar hij heeft er wel zin in denk ik (heb het nog nooit gevraagd). Maar wordt het dan geen incest? (Ik ben bang om iets illegaal te doen!!)

Als je neef en jij ongeveer gelijke oud zijn en hij wil het ook dan mag het denk ik wel. Als hij veel jonger is zou ik het niet doen  Hoe oud is hij  

13

Incest is niet illegaal maar mensen kunnen het raar vinden. 
Als je tante, oom of ouders erachter komen kan dit wel dingen verpesten.

Ik ken je familie niet dus het kan zijn dat ze er anders over denken.

Maar seksuele handelingen kunnen wel raar gevonden worden door sommige mensen en als je gesnapt wordt kan dit veel dingen verpesten.

 

Natuurlijk is het super opwindend en spannend. Doe wat goed voelt en zorg dat je neef het ook wilt ;)

Ok bedankt!

Reageer