Mag ik je tieten zien, dan krijg jij een foto van mijn piemel. Sexting en nu?

  • 12 November 2017
  • 26 reacties
  • 8871 Bekeken


Toon eerste bericht

26 reacties

Hi allemaal,

Wat in de titel staat hoor ik best vaak op school en soms wordt mij ook gevraagd of ik een foto van mijn piemel stuur. Ik heb ook wel van die foto’s gestuurd naar andere jongens (nooit naar meisjes voor zover ik weet) en kreeg er ook wel terug. Meestal kende ik die jongens niet, maar kwam ik ze tegen op een website. Als ik erover nadenk, weet ik niet eens zeker of het altijd jongens waren aan wie ik de foto’s stuurde. Misschien waren het wel mannen of vrouwen of meisjes. Een foto terug krijgen met een piemel van een jongen erop zegt natuurlijk niet dat die ander een foto van zichzelf heeft gestuurd.
Ik deed wel altijd foto’s zonder mijn hoofd, omdat ik dat veiliger vond, maar ik ben er zo goed als mee gestopt. Aan de ene kant omdat ik al een tijdje een vriendje heb en aan de andere kant omdat ik me steeds meer afvraag waar die foto’s blijven en wie ze uiteindelijk allemaal te zien krijgen. Ik schaam me niet voor mijn lichaam, ik heb er geen moeite mee om mij voor anderen uit te kleden als we bv. gaan douchen op school of bij de sportclub of om naakt over het naaktstrand te lopen, maar toch.

Ik ben er pas echt weer over na gaan denken toen ik vanmorgen op yt een video zag over een nieuw tv programma dat werd aangekondigd in DWDD https://www.youtube.com/watch?v=n3Hf_293V9U

Ik heb het hele programma nog niet gezien, maar ik ga zeker kijken en misschien hebben jullie er ook iets aan.

Mijn vragen zijn:

1. Ben je een meisje of een jongen? - jongen
2. Hoe oud ben je? - 17
3. Ben je hetero/homo/lesbi/bi/trans/interseks/aseksueel/non-binary of anders (zelf benoemen) - hetero
4. Heb je wel eens een naaktfoto of filmpje van jezelf verstuurd en zo ja, hoe stond je daar op (welke lichaamsdelen en was je herkenbaar op de foto) - ja, alleen me pik stond erop
5. Aan wie heb je de naaktfoto’s gestuurd? Aan een jongen of meisje of beide? Was dit een bekende of iemand die je niet kende? - ik heb die eerst aan mijn vriend gestuurd en vervolgens aan een random meid op insta via DM
6. Heb je er positieve en/of negatieve reacties op gehad en geef in het kort een voorbeeld wat er dan gebeurde - positief. De meid die de foto ontving zei dat ik best een grote had
7. Achtervolgen die naaktfoto’s je nog, dus wordt je er nog lastig mee gevallen of zelfs mee gechanteerd - nee
8. Heb je er met iemand over gepraat? Zo ja, was het een vriend/familie/mentor o.i.d. of een instantie (welke?) die je heeft geholpen? - x
9. Heb je ook wel eens een naaktfoto of filmpje ontvangen? Zo ja, van wie en wat voor soort foto of filmpje? - ja me vriend 
10. Was dit gevraagd of ongevraagd? - gwn 
11. Heb je toen een foto van jezelf teruggestuurd of heb je op een andere manier gereageerd, bijv. negeren of een reactie terugsturen - jazeker
12. Heb je nog tips? - x
13. Schrijf hier nog wat je verder kwijt wilt - x

Iedereen alvast heel erg bedankt voor het lezen en voor het invullen :)
Groetjes,
M&M’s

 

Reageer