Vraag

Maakt dit mij lesbisch?

  • 1 June 2019
  • 1 reactie
  • 155 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heey, ik twijfel al jaren over mijn seksualiteit, en dat is heel erg lastig. Maar ik ben gewoon zo geïnteresseerd in seks met een andere vrouw (ben zelf ook een vrouw). En als ik series/films kijk heb ik alleen intense crushes op bepaalde vrouwelijke characters. Maar als ik echte mannen en vrouwen zien open dan heb ik dat gevoel niet. Maakt dit mij nou lesbisch ofzo?

1 reactie

Wij kijken films/series om mee te gaan in een imaginaire wereld en dus onze fantasie op kunnen loslaten.
Dat is iets anders dan de realiteit, hoewel ze toch een raakvlak hebben. Het feit dat jij in zo'n film meer geïnteresseerd bent in de vrouw, kan twee betekenissen hebben. Allereerst zou het kunnen betekenen dat jij je graag in die vrouw plaatst en dezelfde ervaring als haar zou willen hebben. (Wat heel logisch is in de puberteit) Als tweede zou het kunnen betekenen dat je een seksuele voorkeur hebt voor vrouwen. Echter kom je pas achter, zodra je in de echte wereld gevoelens begint te krijgen voor een vrouw. Je zult de echte wereld als rode draad moeten zien, omdat die jouw echte persoonlijkheid laat zien.
Kortom het is een optie dat je lesbisch/bi bent, maar dan zul je het in de echte wereld ook nog gaan ervaren als bevestiging.

Reageer