Maagd/Ontmaagd?

  • 22 April 2012
  • 48 reacties
  • 6379 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Zijn jullie nog maagd, of al ontmaagd?

Al ontmaagd -> Heb je spijt van met wie je de eerste keer deed
Nog maagd -> Zou je seks willen of wacht je op het moment

48 reacties

Als je met een lipgloss in je vagina gaat wordt je dan ontmaagd?

En als je met een lipgloss in de vagina gaat wordt je dan ongesteld als je nog nooit ongesteld was.
@Geheimpje, al lipgloss in je vagina gaat wordt je niet ontmaagt behalve als je iets te ver gaat

en als je met lipgloss in je vagina gaat en je bent nog nooit ongesteld geweest dan word je niet ongestelt
Tekst verwijderd , in strijd met forumregels
Tja ik ben ook nog maagd en zou ook nog graag willen, maar doe het wel met iemand die je vertrouwt/ of waar je van houdt 😉
Even voor de moslims hier, als je jezelf vingert kan je maagdvlies scheuren, als je toekomstige man dit ziet ben je in grote problemen 🙂 Je kan het wel weer laten maken maar het kost veel geld en is riskant.
Ik ben nog maagd en wacht op de juiste persoon 😉
@Geheimpje, al lipgloss in je vagina gaat wordt je niet ontmaagt behalve als je iets te ver gaat

en als je met lipgloss in je vagina gaat en je bent nog nooit ongesteld geweest dan word je niet ongestelt


wtf hier klopt echt helemaal niks van
Ontmaagd - Best wel spijt !
Hoi Allemaal,

Ik zie dat er wat onduidelijkheid over het maagdenvlies/het maagd zijn is ontstaan. Daarom plaats ik hier onder wat informatie daarover:


Officieel ben je als meisje geen maagd meer op het moment dat een jongen voor de allereerste keer met zijn penis in haar vagina gaat. Als jongen ben je geen maagd meer op het moment dat hij voor het eerst met zijn penis in de vagina van een meisje gaat. Daarvoor zijn een meisje en een jongen nog maagd.

Als je ontmaagd wordt als meisje heeft dat dan ook niets met het 'maagdenvlies' te maken. En het betekent ook niet dat je gaat bloeden. Sommige meisje bloeden wel hun eerste keer, de meeste niet. Ook kun je niet ontmaagd worden door het gebruik van tampons of je vinger.

Succes!
Das dan geen vingeren, lol.. ook saai xd

Dat is wel vingeren, Voor vingeren hoef je niet perse in je vagina ;)

On topic. Ik ben maagd, denk ik. Hahah. Ik heb een vriend, met wie ik het een keer heb geprobeerd, maar het deed teveel pijn, dus we zijn gestopt. ik weet niet hoe ver hij zat. =') Mn vriend beweert dat ik ontmaagd ben, maar ik weet het niet, haha. In ieder geval, als het zo is: Geen spijt.
Ontmaagd. Geen spijt, heb nu nog steeds met diegene. x
heey 

ontmaagd heb geen spijt van dat ik geen maagd meer ben dat boeit me niet zo 
maar heb spijt door wie ik ben ontmaagd 
-xoxo- roos 
ont maagd heb spijt want ben zwanger
Reputatie 2
Badge +17
Maagd, wil heel graag al ontmaagd worden.
ontmaagd , absoluut een spijt van ook niet van mijn anale ontmaagding
Ik ben nog steeds maagd. (15jaar)
Personelijk vind ik het ongezond als je vanaf je 15 of eerder al ontmaagd ben.

X

wat is daar ongezond aan ???
Ontmaagd, geen spijt. Het was door mijn vriend en we zijn al meer als een jaar samen.
maar hij is wel de enige met wie ik seks wil hebben voor de rest van mijn leven.
xx
Ja heel lastig als ik het zo lees meid:p
Maar ik respecteer je ook totaal meid .
Ik zelf ben al ontmaagd en als ik ook moslim was zou ik schijt aan me huwelijk hebben waar ik niet meer mee mag trouwen xD.
En lekkeranoniem ben jij een jongen (zo lijkt het)
Dat zou ik dan wel erg vinden meid.

Hoe was je toen je zwanger werd?
En wil je je kind nog wel?

xoxo Stacey
hallo

ik ben nog maagd 
maar ik zou het wel willen 
maar ik wil 'het' sowizo niet voor mijn 20 
hallo 

ik ben ontmaagd, 
het deed best pijn in het begin later niet meer.
aan het einde kwamen we erachter dat de condoom was gescheurd en ik ben niet aan de pil
nu ben ik bang dat ik zwanger ben en kan de morning afterpil niet halen omdat ik nog geen 16 ben
dat vind ik ook echt onzin want zo is de kans op ongewenst zwangerschap veel groter.
hij was niet klaargekomen , zegt hij, dus de kans is klein maar hij is er wel...
het was de 10de of 11de dag na mijn eerste menstruatiedag , is de kans erg groot dat ik zwanger raak?
Ik ben ontmaagd. En ik heb er spijt van want ik raakte op m ijn 15e zwanger van mijn dochtertje Eva. Maar ik kan niet meer zonder mijn kind zij is mijn alles. Heb nog goed contact met de vader van het kind! 😃
nog maagd maar binenkort wss niet meer ^.^
Als je met een lipgloss in je vagina gaat wordt je dan ontmaagd? Alleen als je te diep erin gaat.

En als je met een lipgloss in de vagina gaat wordt je dan ongesteld als je nog nooit ongesteld was.
Nee.

-hoihoiikbenhoidoei

Reageer