Vraag

Maagd

  • 23 April 2018
  • 6 reacties
  • 792 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyy

Ik ben zelf op m'n 14e ontmaagd,en ik vroeg me af wanneer jullie ontmaagd zijn en wat jullie een okaye leeftijd vinden om ontmaagd te worden.

Xx

6 reacties

Op mijn 17e. Ik denk dat er niet echt een leeftijd aanhangt. Wel zou ik zelf nooit vóór mijn 14e seks hebben, denk ik. Maar juiste leeftijd is gewoon op het moment dat jij en je (seks)partner er klaar voor zijn
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Ik ben ontmaagd toen ik 15 jaar was. Zoals hierboven ook staat; als beide er klaar voor zijn speelt de leeftijd eigenlijk geen rol.
Toch denk ik dat vanaf 15-16 jaar het 'beste' is, omdat je onder deze leeftijd nog 'echt een kind' bent en het lekker bij jezelf bevredigen moet houden.
Ten minste zo zie ik het, maar als 13 of 14 jarige er helemaal klaar voor zijn, moeten ze dat vooral doen. Ik heb gewoon het idee dat de keus op die leeftijd ernstig beïnvloed kan worden. Bijvoorbeeld omdat ze stoer willen zijn, of hun vriendje/vriendinnetje een plezier willen doen.
Mijn 14e. Ik was best stoned dus dat was makkelijker masr ik vind het wel best jong
I'm still waiting
Toen ik 13 jaar was heb ik het knapste meisje van de school geneukt.
Heerlijk als ik daar nu aan terug denk.????
Okay thanks mensen xx

Reageer