Lul hangt uit onderbroek

  • 12 February 2018
  • 7 reacties
  • 4207 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi, ik ben een jongen van 14 jaar, en heb een gênant probleempje.
Soms (niet altijd) hangt mijn lul deels uit mijn onderbroek en dit zie je dan ook, ik zeg niet dat ie tot me knien komt maar het is wel te zien.
Dit is nogal gênant want soms zie ik mensen wel is kijken maar zeggen nooit wat.
Mijn vraag is of jullie dat ook hebben en hoe jullie dit oplossen.
Alvast bedankt
Groetjes

7 reacties

Wees blij man ! Heb je niet gewoon een grote lul . Zoja daar kan je niks aan doen heb dit soms ook.
Hey Anoniemejongen13,
Ja, ik denk dan dat je n grote lul hebt. Wees niet te verlegen!
Ik heb het ook, vooral als de onderbroek al wat gesleten is. Dan zien ze mijn dikke eikel soms onder het pijpje uit hangen.
Ja, vaak kijken ze dan. Ik denk dat ze het wel mooi vinden. Dat kan me verder niet zo schelen. Vaak is het nog lachen ook! Ik merk wel dat mijn grote piemel de onderbroekjes sneller slijt omdat ze meer uitrekken! Het kan helpen om nieuwe, strakke broekjes te dragen. Je moet wel goeie gymbroekjes dragen, want niets is zo k** als in een uitgewoond sportbroekje te moeten sporten! (ja dat kost meer geld)
De kans dat ze het kunnen zien is eigelijk alleen op gym als je omkleed.
Op sporten doet iedereen daar normaal over. Net zoals je zegt ze kijken wel, maar zeggen er nooit wat van! Ik moet zelfs sporten in een strak lycra pakje!
Ik ben eigelijk ook wel fier op mn lul. En je kan er niets aan doen als die wat groter is uitgevallen als bij anderen.
Nog een vraag: ik kan het altijd wel voelen als hij uit het pijpje hangt, jij ook? Ooh ja, ik ben 16 jaar.
Geluk!
Is het mogelijk om kleding te dragen die het meer uit het beedl houdt?
Ja, je kan proberen om een boxer te dragen met extra lange pijpjes. En zwart van kleur.
Maar zelf ben ik wel voor vrolijke kleurtjes, als blauw, rood, groen of oranje!
Als je apart ondergoed gaat dragen om het te verbergen, dan valt dat ook weer op. Mijn ervaring is dat de jongens blijven kijken!
Ik maak daar geen punt meer van.
Bedankt allemaal voor de reacties!
Hey Anoniemejongen13,
Ja, ik denk dan dat je n grote lul hebt. Wees niet te verlegen!
Ik heb het ook, vooral als de onderbroek al wat gesleten is. Dan zien ze mijn dikke eikel soms onder het pijpje uit hangen.
Ja, vaak kijken ze dan. Ik denk dat ze het wel mooi vinden. Dat kan me verder niet zo schelen. Vaak is het nog lachen ook! Ik merk wel dat mijn grote piemel de onderbroekjes sneller slijt omdat ze meer uitrekken! Het kan helpen om nieuwe, strakke broekjes te dragen. Je moet wel goeie gymbroekjes dragen, want niets is zo k** als in een uitgewoond sportbroekje te moeten sporten! (ja dat kost meer geld)
De kans dat ze het kunnen zien is eigelijk alleen op gym als je omkleed.
Op sporten doet iedereen daar normaal over. Net zoals je zegt ze kijken wel, maar zeggen er nooit wat van! Ik moet zelfs sporten in een strak lycra pakje!
Ik ben eigelijk ook wel fier op mn lul. En je kan er niets aan doen als die wat groter is uitgevallen als bij anderen.
Nog een vraag: ik kan het altijd wel voelen als hij uit het pijpje hangt, jij ook? Ooh ja, ik ben 16 jaar.
Geluk!

Oh de al maar bekende lycra broekjes haha, succes, gelukkig hoef ik die nooit aan!
Ja ik voel dit meestal ook wel, maar al leg ik hem anders, je blijft hem zien.

Reageer