Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

luiers lekker vinden

• 24 oktober 2018
  • 38 reacties
  • 9773 Bekeken

Toon eerste bericht

38 reacties

Hoi heb dat ook altijd als ik ga zwemmen dan ga ik na het zwemmen in zo'n kindekleedkamer en doe dan zo'n luier aan voelt wel lekker da dan altijd rukken ps ben 14jIk heb dit ook een soort van maar ik heb dat ik na het zwemmen naar een kinder kleedkamer ga en dan pak ik een gebruikte luier uit de prullenbak en ik ga dan aan de luier zuigen en daarna trek ik er op af. Ik ben trouwens 15 jaar

Maar zuig je dan de pis van een random kind uit een luier?

Hallo
Ben en jongen 15 en zou ook wel eens willen proberen zo'n luier te dragen.
Alleen hoe kom ik eraan zonder dat mijn ouders het merken?
Ik ben 13 en koop altijd de meisjes drynites 8-15, dan valt het minder op. Ik zeg eerst tegen Mn ouders dat ik eten koop, dan pak ik Mn rugtas en gas ik naar de winkel met een kapusjon (of hoe je dat ook schrijft) op, in de winkel pak ik het pak meisjes drynites en ga ik naar de kassa dan reken ik af doe ik hebt in Mn tas en ga ik naar huis en dan neem ik het stiekem mee naar mijn kamer en verstop ik het achter mijn bureau,

ik hoop dat je hier wat aan hebt

Oh, ik koop er meestal ook wat eten bij(als dat mijn smoes is), anders krijgen mijn ouders miss argwaan ofzo
Badge
@IlyesBrand

Hoi heb dat ook altijd als ik ga zwemmen dan ga ik na het zwemmen in zo'n kindekleedkamer en doe dan zo'n luier aan voelt wel lekker da dan altijd rukken ps ben 14jIk heb dit ook een soort van maar ik heb dat ik na het zwemmen naar een kinder kleedkamer ga en dan pak ik een gebruikte luier uit de prullenbak en ik ga dan aan de luier zuigen en daarna trek ik er op af. Ik ben trouwens 15 jaar

Als je het zo bekijkt ja, op het moment zelf heb ik ook niet goh dit is erg vies wat ik aan het doen ben. Ik vind het wel lekker.
Badge
Ik vind het ook echt chill ik ga rukken en als ik dan klaarkom dan spuit ik allemaal sperma in een luier dat is zo een fijn gevoel hetzelfde als je erin gaat pissen.
Reputatie 1
Badge +2
@IlyesBrand

Als je het zo bekijkt ja, op het moment zelf heb ik ook niet goh dit is erg vies wat ik aan het doen ben. Ik vind het wel lekker.

Vind ik ook chill
Badge
@13jaaroud
Bedoel je dan dat van mij (AnoniemeGuy22) of dat van @Joins
Reputatie 1
Badge +2
@13jaaroud
Bedoel je dan dat van mij (AnoniemeGuy22) of dat van @Joins

Pis likken uit onderbroek of ruiken
Badge
Hoi, ja ik vind het ook leuk om luiers te dragen soms ga ik gwn express niet naar het toilet om in een luier te plassen echt heerlijk gevoel. een nadeel is dat mijn ouders alleen luiers voor me kopen als ik in mijn broek heb geplast alleen weten ze gellukig niet dat ik dat eigenlijk ook wel leuk vind om te doen. ik word ook wel beetje geil van het zien van jongens die plassen😊

Bewerking: ik ben btw meisje van 13 jaar

Hey, ik vind het oon heel leuk om in een luier.te plassen en te zien dat meisjes dat doen!!!!😉
Badge
Hai ik vind luiers ook best geil maar ik durf ze niet te kopen want ikschaam me dan dat ze me herkennen ofzo maar als ik ze gekocht heb weet ik niet waar ik ze moet laten ivm me ouders en vrienden maar heb soms wel abdl videos gekeken en vind dat best geil iemand tips?
Badge

Heb ik ook weet alleen niet hoe ik eraan komzonder dat me ouders het weten
Badge
dit heb ik ook precies ik weet dat er niet verweg een dm (drogist) is en dat ze daar luiers komen maar ik schaam me er zo erg voor als ik daar bijv luiers koop en als ik ze eindelijk waar moet ik ze dan laten want hoe ga ik dit aan mijn ouders uitleggen als ze de luiers vinden
Badge

Omg! Altijd gedacht dat ik gek was. Ik word nergens geil van eigenlijk maar op een of andere manier word ik echt geil van luiers. Ik vind het ook echt geil om een jongen te zien in een luier. Zelf draag ik ze ook graag en bij het zien kom ik zowat al klaar. Idk wat het is. Strange! Maar heb het al heel lang!

Badge

Lisa1234567321

het is helemaal niet raar want eigenlijk is het fetsisch er zijn ook mensen die van andere dingen geil worden

Reageer