Skip to main content

Hallo ! 

Ik ben een jongen van 14 jaar.

ik vind luiers heel lekker! En ben dus zeker dat ik een luier fetish heb. Ik zoek eigenlijk iemand die dit ook heeft  , en zelfde leeftijd enz..

Dat is heel moeilijk te vinden, en dit forum is niet bedoeld om als datingsite de werken, probeer het ergens anders, ur best bet is in the real world!!

-flopflop13🔴⚪️🔴

Hey, zelfde leeftijd hier,

Ik vind luiers ook fantastisch, heb een koffertje waar ik er een paar in heb zitten. Maar wat is je vraag? 

groeten Erik, niet mijn echte naam. 

Hey ik zou graag willen chatten maar ik kan geen contact door geven

Hallo @Karel anoniem ,

zoals mijn collega’s jou gisteren al gemaild hebben, is het inderdaad niet de bedoeling om contactgegevens uit te wisselen op dit forum omdat we het heel belangrijk vinden dat jullie anoniem zijn. Chatten is ook niet de bedoeling.

Wat wel kan, is hier met elkaar van gedachten wisselen waarbij ook andere mensen zich welkom voelen om mee te praten. Check je de forumregels nog even voordat je verder gaat?

Groetjes,

Marieke / De Kindertelefoon

Oké ik had mijn e-mail nog niet gelezen maar zal hier voortaan rekening mee houden maar dit onderwerp kan bij andere erg smerig overkomen 

Oké ik had mijn e-mail nog niet gelezen maar zal hier voortaan rekening mee houden maar dit onderwerp kan bij andere erg smerig overkomen 

Dat is toch niet erg. 

Ach niks aantrekken van andere ;)

Sommige mensen willen altijd alles netjes binnen de "normen" van andere doen 🙄 doe wat je zelf fijn vins en trek niks van de zeikerts aan lekker blijven dragen ;)

Hey @anoniem.1345 

Ik zoek zelf ook vrienden met dezelfde interesse, ik heb een paar discord servers gejoind waar mensen dezelfde interesses hebben zoals *** en daar vind ik af en toe paar NL vrienden helaas zijn ze te verweg maar we chatten vaak.

***De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 6. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum

Reageer