Vraag

Logeren met vriendin

  • 19 April 2019
  • 7 reacties
  • 1681 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey mensjes, ik ga van de week met mijn vriendin (hebben verkering) logeren. We sturen best vaak via dm van die wholesome post van dat we elkaar zuigzoenen willen geven etc. Alleen als we samen zijn doen we niet medr dan een kusje op de lip aan het einde van de dag als we hebben afgesproken. Nu we dus voor de derde keer gaan logeren wil ik dus meer doen, hebben jullie wat tips om stappen te zetten om wat horny shit te gaan doen.

7 reacties

Ik heb niet veel ervaring hierin maar ik denk dat als je meer naar haar toe trekt, tegen haar aan gaat zitten, kusjes geven enzo dat er dan misschien meer kan gebeuren. Veel succes!
@Alfred P thanks voor de tip! Op dit moment zijn we allebei echt horny en hebben we hele geile gesprekken lmao
En al geneukt? Haha grapje.
Btw als het nog niet is gebeurd probeer geile gesprekken te voeren en uiteindelijk naar haar toe te gaan (dichter) beetje zoenen en aanraken dan gaat het vanzelf wel eigenlijk als je je condoom laat zien moet je die natuurlijk wel kopen. Je kunt ze kopen op de site condooms anoniem .nl ofzo zoek maar op komen ze aan in een witte doos en zeg je tegen je vader en moeder dat je het gaat uitpakken op je kamer en vragen ze wat was het zeg je was alleen een witte doos super gek ofzo je kunt ook naar de winkel gaan in een ander dorp of in je eigen dorp iedereen doet aan seks dus ze kijken er echt niet raar van op er komen zo'n 40 mensen per dag binnen voor condooms dus...
Reputatie 1
Badge +2
Hey, beging gw met subtiele aanrakingen. Streel bijv over haar kont of been, of beging rustig met zoenen. Je moet vooral niet te snel willen!! Dan kan je haar bijv zo sturen dat ze miss (cowgirl) op je gaat zitten en zo verder gaan. Hierna gaat het allemaal wel een beetje vanzelf denk k🙃
goodluck👍🏻👍🏻
@X.SC thx! Gister avond was echt geslaagd. Rond 12 uur na wat aflevering te gekeken hebben en geknuffeld te hebben ging ik zweer lichtjes aan doen en gingen we wat knuffelen en elkaar strelen over de arm. Daarna kuste ik haar op de lip en kuste ik nog een keer toen begin ze een beetje mee te zoenen en daarna begonnen we te tongzoenen. Toen deden we elkaars benen over elkaar en zoende we verder daarna trok ik mijn shirt uit en zij ook en waren we beide in onze bh's, ik trok haar op me en zoende verder. Daarna ging ik op haar liggen en gaf haar zuigzoenen in de nek en gaf haar ook kusjes op de borsten en zo ging het dus 2 uur lang door:)))
En al geneukt? Haha grapje.
Btw als het nog niet is gebeurd probeer geile gesprekken te voeren en uiteindelijk naar haar toe te gaan (dichter) beetje zoenen en aanraken dan gaat het vanzelf wel eigenlijk als je je condoom laat zien moet je die natuurlijk wel kopen. Je kunt ze kopen op de site condooms anoniem .nl ofzo zoek maar op komen ze aan in een witte doos en zeg je tegen je vader en moeder dat je het gaat uitpakken op je kamer en vragen ze wat was het zeg je was alleen een witte doos super gek ofzo je kunt ook naar de winkel gaan in een ander dorp of in je eigen dorp iedereen doet aan seks dus ze kijken er echt niet raar van op er komen zo'n 40 mensen per dag binnen voor condooms dus...

Ben een meisje haha, vandaar de naam gay....
Reputatie 1
Badge +2
@GaySkater wat fijn dat het zo goed ging! K ben super blij voor je! Nog veel plezier hé😉👍🏻

Reageer