Logeren

  • 29 November 2020
  • 2 reacties
  • 2974 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Oke ik wil graag jullie mening weten. 

Ik was dit weekend bij mijn opa slapen, omdat mijn ouders naar een begravenis moesten maar dat was erg ver dus bleven meteen bij kennissen slapen. Maar je kent het corona dus ik was bij mijn opa gaan slapen (Als je denkt is dat wel handig ik had een corona test gehad omdat ik een tijdje daarvoor ziek was). Maar niet veel gedaan en op een gegeven moment naar bed je weet wel. Dus ik op een gegeven moment naar de wc en liep langs mijn opa's kamer (hij is single btw) en ik hoorde gehijg qua kreunen. Dus ik naar de wc en zat me af te vragen of het denk dat het is. Toen ik terug liep was k toch nieuwschierig en hij had zijn deur op een kier dat k wel een beetje het bed zag dus k probeerde heel voorzichtig de deur iets verder te duwen. Ik zag mijn opa dus naakt op bed liggen en hij was aan het aftrekken. Maar oke mijn vader maakte wel eens grappen dat zijn broer een grote lul had bij de sauna, maar mijn opa bleek dus ook een grote lul te hebben. Ik heb mijn opa wel is toen hij ging douchen naakt gezien maar toen was hij slap. Ik werd ongeloofelijk geil, want het was maybe een lul van ong 20cm ofz. Dus ik lag op de gang helemaal geil te zijn. Ineens zei hij of ik het naar mijn zin had dus ik schrok helemaal blijkbaar had hij me gezien. Dus ik dacht ik doe de deur maar gwn open en vroeg of hij of ik anders naast hem wou liggen. Dus k vertelde hem eerlijk dat ik geil werd dat hij zo'n grote had. Ik wist wel dat ik hem niet mocht aftrekken of pijpen of iets, omdat dat incest is, maar we gingen dus samen aftrekken. De volgende ochtend was best ongemakkelijk. En ik weet ook dat ik dit niet nog eens ga doen, maar het was zo geil is dit normaal dat ik dat vind ?

 

tekst aangepast door De Kindertelefoon n.a.v. Forumregel 9


2 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Ik ben eerlijk dit is gewoon raar ik krijg er de kriebels van

Reputatie 2
Badge +3

Ben er blij mee ik wou dat ik jou was

Reageer